gelukt
Je aanmelding is binnenWe sturen de link van het webinar een dag van tevoren
De Klantenfabriek methode
De meest gestelde vraag: Hoe doen jullie dat nu precies? In dit filmpje geven we antwoord.
Wat levert marktonderzoek jouw bedrijf op?
Marktonderzoek biedt onmisbare inzichten in je klanten, markt en concurrenten. Het helpt bedrijven strategische beslissingen te nemen op basis van feiten, wat leidt tot innovatie, klanttevredenheid en duurzame groei. Ontdek hoe marktonderzoek jou kan helpen voorop te blijven in een competitieve markt.
3 belangrijke vragen aan prospects.
Ondernemers, verkopers (en marketeers) zijn te vaak aan het vertellen, terwijl hun kerntaak eigenlijk het stellen van vragen is. Daardoor ontstaan lange acquisitietrajecten en investeert de onderneming veel tijd en geld in zinloze offertes. Stel deze drie vragen aan een prospect en bepaal in één gesprek of je ooit tot zaken gaat komen.
Bloggen voor dummies
Een blog is een belangrijk communicatiemiddel in B2B. Ik geef regelmatig, in het kader van commerciële trainingen, mensen ‘blog-les’, dus het lijkt mij handig dit onderdeel eens goed uit te leggen.
Waar vraag en aanbod elkaar ontmoeten in de 21e eeuw
Wie onze geschiedenis kent weet ook dat Nederland al sinds de vroege middeleeuwen een handelsland is. Het begon met hout uit Scandinavië en de schepen die we met dat hout bouwden trokken de hele wereld over om vraag en aanbod bij elkaar te brengen. Of we erg trots kunnen zijn op “de VOC-mentaliteit” is afhankelijk van de tijd waarin we leven, maar ik stel vast dat het ons geen windeieren heeft gelegd.
Watersportvereniging Numansdorp
Ook verenigingen moeten met hun tijd meegaan. Voor de WSV Numansdorp werkten we aan een nieuwe positionering en maakten we de nieuwe website.
Hoe schrijf je een aantrekkelijk blog voor millenials en ander slechtlezend volk?
Wil jij dat jouw teksten gelezen worden? Dat wat jij te vertellen hebt impact heeft op jouw omgeving. Lees dan dit blog over aantrekkelijke teksten. Zodat jouw geluid gehoord wordt. Ervaar dat kleine aanpassingen genoeg zijn om goed gelezen teksten te maken.
De volgende trend na SEO; marketing automation. Wat moeten we ermee?
Als we kijken naar online marketing land zijn onze westerse vrienden in Amerika ons altijd een paar stappen voor. Wij kennen meerdere cultuurverschillen met onze buren aan de andere kant van de oceaan. Zo kennen ze een extreem individualisme, is schreeuwen de beste te zijn erg effectief en is ‘the bigger the better’ het motto. Ondanks de cultuurverschillen nemen we bijna alle trends van hen over, al zit daar vaak wel een aantal jaren tussen.
Nu we een keer onze eigen opdrachtgever zijn
Er zijn van die momenten dat je ervaart hoe je opdrachtgevers zich voelen als je hun nieuwe website live zet. In de maanden ervoor ben je samen druk met het ontwikkelen van de strategie, de uitwerking naar beeld en veel praten met klanten en prospects.