gelukt

Je aanmelding is binnen

We sturen de link van het webinar een dag van tevoren

De Klantenfabriek methode

De meest gestelde vraag: Hoe doen jullie dat nu precies? In dit filmpje geven we antwoord.

Klantenfabriek 3.0

Zoals elk jaar in januari delen we onze plannen voor het nieuwe jaar. Waar december bij ons de maand van reflectie en plannen maken is, is januari de maand van uitvoering. We barsten weer van de nieuwe plannen. Die delen we graag met je.

Waardepropositie in negen modellen

Veranderende tijden vragen om herijking van jouw waardepropositie. Want als jouw bedrijf fit is voor de toekomst is het ook belangrijk om jouw product en markt met elkaar in balans te houden. In dit artikel beschrijven we de do’s en don’ts van waardeproposities, zodat jij weer helder op jouw netvlies krijgt waar je staat en welke voordelen er te halen zijn.

Klantcase KindPlanner: Meer leads door de juiste workflows

Het maken van segmenten of lijsten voor elk kanaal is een belangrijk onderdeel bij het inrichten van marketing automation. Hiermee zorg je ervoor dat je een breed publiek veel persoonlijker benadert en je op het juiste moment het juiste bericht bij de juiste persoon krijgt.

Een accountant hoeft niet alles te kunnen

Accountants en administratiekantoren hebben op de vraag voor wie ze werken vaak hetzelfde antwoord: voor iedereen!

Een communicatieplan in zeven stappen

Wij maken marketing eenvoudig. Daarom ontwikkelen we een matrix waarmee je zelf een communicatieplan kunt maken. Met veel advies en veel ruimte om jouw plan voor jouw product of dienst goed uit te werken.

#durftevragen

De digitale revolutie wordt vooral gekenmerkt door de opkomst van websites. We kunnen bijna niet meer zonder. We willen allemaal graag een online visitekaartje van het bedrijf wat we runnen of vertegenwoordigen. Het is zelfs zo normaal dat tegenwoordig op het HBO-onderwijs het in de lucht hebben van een website een vereiste is om, onder begeleiding van de opleiding, een eigen onderneming te starten.

De vijf voorwaarden voor een merkbelofte

Je past jouw product of dienst aan aan de behoefte van de markt. Voor veel ondernemers is de gehele markt een te grote stap, simpel omdat er veel geld achteraan moet om de hele markt te bereiken. Eén van de manieren om voor te sorteren op het gedeelte van de markt dat bij jou hoort is het communiceren van jouw merkbelofte.

De 7 fasen van het aankoopmodel

Verkoop is voor veel bedrijven een dure aangelegenheid. Er gaat tijd verloren aan interacties met mensen die nog niet kooprijp zijn. Om het verkoopproces effectief te maken wil je weten in welke fase jouw prospects zich bevinden, zodat je op het juiste moment verkopers en marketeers hun werk kunt laten doen. In dit blog beschrijven we hoe je ziet in welke fase jouw (potentiële) klanten zich bevinden.

Waarom is email marketing zo effectief? Hier zijn 5 punten

In de afgelopen jaren zijn er vele methodes bij gekomen om je online en offline marketing te doen. Laten we het hebben of 1 van de oude online manieren. Email marketing, naast alle strategieën die bedrijven gebruiken om online te verkopen of om leads te generen (SEO, social media, content, advertenties, adwords, email), waar denk je dat email marketing staat in het gebruik en effectiviteit? Onderaan? of ergens in het midden?

Hoe realiseer je meer kwalitatieve afspraken?

Veel ondernemers hebben ermee te maken. Hoe organiseren we nou effectief zo veel mogelijk kwalitatieve afspraken? als De zoektocht om het genereren van afspraken daadwerkelijk 100% te optimaliseren is gelijk aan de zoektocht naar een commerciële topprogrammeur met uitstekende visie op marketing en imago. Toch kunnen we vaak al een heel eind komen door ervaring met de markt, kennis van marketing & sales en door logisch na te denken.

Loading...