gelukt
Je aanmelding is binnenWe sturen de link van het webinar een dag van tevoren
De Klantenfabriek methode
De meest gestelde vraag: Hoe doen jullie dat nu precies? In dit filmpje geven we antwoord.
De 7 fasen van het aankoopmodel
Verkoop is voor veel bedrijven een dure aangelegenheid. Er gaat tijd verloren aan interacties met mensen die nog niet kooprijp zijn. Om het verkoopproces effectief te maken wil je weten in welke fase jouw prospects zich bevinden, zodat je op het juiste moment verkopers en marketeers hun werk kunt laten doen. In dit blog beschrijven we hoe je ziet in welke fase jouw (potentiële) klanten zich bevinden.
Zes tips om de tweede coronagolf te bedwingen
Nu het kabinet de teugels voor onze samenleving voor de tweede keer dit jaar aantrekt is het tijd om de aanpassingen die we het afgelopen half jaar binnen onze organisaties hebben gedaan te evalueren en een plan voor de toekomst te maken. In dit blog wederom een aantal tips voor deze fase die je weer even op scherp zetten.
Content is king
Ieder bedrijf heeft een website. Goed besluit als je ervoor kiest hierin te investeren! Een website is inmiddels meer dan een online visitekaartje en wordt breed ingezet als marketingcommunicatiemiddel. Toch wordt door veel bedrijven de website nauwelijks benut en wordt de investering gewoon afgeschreven zonder dat het daadwerkelijk zwart op wit iets oplevert.
Het clubuitje
Soms schiet je een event uit de losse hand. Gewoon met een telefoon. Dan blijft er qua beeldkwaliteit niets over voor het grote scherm. Het is niet de bedoeling van dit soort beelden. Ze geven een impressie.
In zes stappen naar nieuwe klanten
Zelfs als je tevreden bent met jouw bestaande omzet weet je ook dat je op termijn weer nieuwe klanten moet werven. Volg dit stappenplan om op korte of lange termijn meer klanten en meer omzet te realiseren op basis van twee vragen.
Onderwijsgroep Galilei
Sinds 2006 bouwen, onderhouden en redesignen we de website van Onderwijsgroep Galilei op Voorne Putten. Bij de upgrade van 2018 is Microsoft Office 365 toegevoegd als intern communicatieplatform.
Wat voegt Artificial Intelligence toe aan verkoop?
AI revolutioneert salesprocessen door gegevens te analyseren, waardevolle inzichten te genereren en gerichte marketing mogelijk te maken. Het verbetert leadgeneratie en -kwalificatie, automatiseert taken, verbetert klantenservice en voorspelt verkoopresultaten. Door AI strategisch in te zetten, krijgen bedrijven een concurrentievoordeel, nemen ze datagedreven beslissingen, verhogen ze de efficiëntie en bieden ze een gepersonaliseerde klantbeleving. De toegevoegde waarde van AI in salesprocessen stelt bedrijven in staat om betere resultaten te behalen en te acteren in een dynamische markt.
Drie interviewmethodes om jouw klant te leren kennen
Je wil meer weten over de motivatie van jouw klanten. Of van jouw prospects. Om jouw dienst te verbeteren. Dan moet je vragen stellen. Om informatie op te halen. Dat kan op drie manieren. Door zelf te gaan luisteren, de doelgroep te laten bellen of door een digitale enquête. Er is een relatie tussen de kwaliteit (die is aflopend) de quantiteit (die is oplopend) en de kosten per afgenomen interview.
Bloggen voor dummies
Een blog is een belangrijk communicatiemiddel in B2B. Ik geef regelmatig, in het kader van commerciële trainingen, mensen ‘blog-les’, dus het lijkt mij handig dit onderdeel eens goed uit te leggen.
Hoe maak ik betere verkopers
In een vorig artikel beschreven we het probleem dat ondernemers vaak beter verkopen dan hun personeelsleden, In dit blog geven we een aantal oplossingen.