gelukt
Je aanmelding is binnenWe sturen de link van het webinar een dag van tevoren
De Klantenfabriek methode
De meest gestelde vraag: Hoe doen jullie dat nu precies? In dit filmpje geven we antwoord.
Drie interviewmethodes om jouw klant te leren kennen
Je wil meer weten over de motivatie van jouw klanten. Of van jouw prospects. Om jouw dienst te verbeteren. Dan moet je vragen stellen. Om informatie op te halen. Dat kan op drie manieren. Door zelf te gaan luisteren, de doelgroep te laten bellen of door een digitale enquête. Er is een relatie tussen de kwaliteit (die is aflopend) de quantiteit (die is oplopend) en de kosten per afgenomen interview.
MAM Coaching
We weten niet zeker of Yura de uitvinder van het wandelcoachen is (we denken het wel), maar we verzorgen al wel sinds 2007 de hosting van haar website.
De trends van 2021
In maart heeft de coronacrisis ervoor gezorgd dat de plannen voor 2020 de prullenbak in konden. In de afgelopen maanden hebben we ook gezien dat deze crisis een aantal trends heeft versneld en vertraagd. Daarom zijn we tijdens het webinar plannen maken voor 2021 met collega ondernemers in gesprek gegaan over welke trends zij zien. Welke trends dit zijn delen we graag.
Watersportvereniging Numansdorp
Ook verenigingen moeten met hun tijd meegaan. Voor de WSV Numansdorp werkten we aan een nieuwe positionering en maakten we de nieuwe website.
Vijf vragen aan Roland van Dijke
Tijdens corona was het begeleiden van stagiairs best een uitdaging. Gelukkig startte Roland van Dijke aan het einde van de maatregelen. Hierdoor hebben we dus veel met elkaar kunnen werken en heeft hij zijn stage met een dikke voldoende afgesloten. Dat smaakt naar meer, dus heeft Roland besloten om het laatste jaar van zijn studie ‘duaal’ te maken, door bij ons te blijven werken. We zijn blij met zijn frisse blik. Tijd voor vijf vragen aan onze bokser uit het Groene Hart.
Hoe kleurgebruik aansluit bij jouw bedrijfsidentiteit
Kleur speelt een belangrijke rol in het creëren van een sterke bedrijfsidentiteit. Het kiezen van de juiste kleuren voor jouw merk zorgt ervoor dat jouw bedrijf herkenbaar is en de juiste uitstraling heeft op jouw doelgroep. In dit blog leggen we de waarde van kleurgebruik uit.
Met je gezicht in het nieuws
Het zal je maar gebeuren: ineens is jouw bedrijf in het nieuws. En komen er mensen met vragen. Betrokken medewerkers. Leveranciers. Of leden van jouw vereniging Soms zelfs journalisten. Die soms getraind zijn om jou de oneliners te laten zeggen die je eigenlijk niet in de krant wil hebben. En toch wil je transparant zijn. Dit is de checklist om je voor te bereiden op dat gesprek.
Webinar: LinkedIn anno 2024 voor marketeers en verkopers
LinkedIn is continu in verandering. Tot een jaar geleden was het platform puur gericht op persoonlijke contacten. Maar er wordt steeds meer aandacht besteed aan organisaties. Er zijn steeds meer mogelijkheden binnen LinkedIn, zowel voor personen als organisaties. Om je bij te spijkeren geven we een overzicht zodat je het nieuwe jaar weer helemaal bij bent.
In 5 stappen naar een contentstrategie.
Content marketing is een belangrijk onderdeel van de communicatiestrategie van bedrijven. Elke onderneming doet aan content marketing. Soms zelfs zonder het zelf te merken. Productbladen, projectinformatie, vakliteratuur: Het zijn allemaal onderdelen van jouw content marketingstrategie. Kennelijk is het belangrijk dat je als bedrijf kwalitatieve content aanbiedt om potentiële klanten te helpen een gedegen keuze te maken. Maar hoe maak je kwalitatieve (unieke) content en bouw je een publiek?