gelukt
Je aanmelding is binnenWe sturen de link van het webinar een dag van tevoren
De Klantenfabriek methode
De meest gestelde vraag: Hoe doen jullie dat nu precies? In dit filmpje geven we antwoord.
Hoe optimaliseer je een LinkedIn bedrijfspagina?
Optimaliseer je LinkedIn bedrijfspagina voor nieuwe zakelijke kansen, waardevolle connecties en een sterke professionele aanwezigheid. Of je nu je klantenkring wilt vergroten, nieuwe zakelijke kansen wilt ontdekken of gewoon je online aanwezigheid wilt versterken, het optimaliseren van je bedrijfspagina is van cruciaal belang. Ontdek essentiële stappen, zoals het volledig invullen van je pagina, SEO-strategieën, contentmarketing, en de nieuwste features voor 2024.
Korte termijn maatregelen tijdens Corona
In maart heeft de coronacrisis ervoor gezorgd dat de plannen voor 2020 de prullenbak in konden. Een crisis zoals deze legt veel druk op de creativiteit van ondernemers om hun ondernemingen aan te passen aan de omstandigheden. Daarom zijn we tijdens het webinar plannen maken voor 2021 met collega ondernemers in gesprek gegaan over welke maatregelen zij hebben genomen tijdens de crisis en welke maatregelen ze nog kunnen nemen. Welke maatregelen dit zijn delen we graag.
Hoe maak ik een stakeholdermap voor mijn accountplan?
Vijf vragen aan Roland van Dijke
Tijdens corona was het begeleiden van stagiairs best een uitdaging. Gelukkig startte Roland van Dijke aan het einde van de maatregelen. Hierdoor hebben we dus veel met elkaar kunnen werken en heeft hij zijn stage met een dikke voldoende afgesloten. Dat smaakt naar meer, dus heeft Roland besloten om het laatste jaar van zijn studie ‘duaal’ te maken, door bij ons te blijven werken. We zijn blij met zijn frisse blik. Tijd voor vijf vragen aan onze bokser uit het Groene Hart.
Welke vraag stel jij?
Het is een feit. Mensen praten graag. We hebben veel kennis en delen die. Jij ook. Jouw bedrijf ook. Over jullie diensten. Jouw producten. We vertellen wat af. In dit blog vertel ik je (!) waarmee je jouw relatie met jouw klanten duurzaam maakt. Door te luisteren. Dus haak niet af. Lees. Ontdek de waarde van de vraag.
Wat is het verschil tussen een verkoopbudget en verkoopprognose?
Een effectief verkoopbudget is van cruciaal belang om andere belangrijke zakelijke beslissingen te nemen die van invloed zijn op jouw verkoopteam en de bedrijfsvoering in zijn geheel.
Hoe doe je een effectief zoekwoordenonderzoek?
Een grondig zoekwoordenonderzoek is essentieel voor succes in de wereld van digitale marketing. Door de zoekwoorden van je doelgroep te begrijpen, vergroot je je online zichtbaarheid en creëer je gerichte inhoud die aansluit bij hun behoeften. In dit artikel bespreken we de stappen om effectief zoekwoordenonderzoek uit te voeren en je online aanwezigheid te optimaliseren.
Mijn 10 e-mailmarketing tips om het openingspercentage te verhogen in 2024
In dit blog onderzoeken we de wereld van e-mail openingspercentages, die niet alleen succes aanduiden maar ook cruciaal zijn voor betrokkenheid en conversie. Ontdek antwoorden op vragen zoals: Wat betekent het openingspercentage van een e-mail? Waarom is dit percentage zo belangrijk? We bieden 10 krachtige tips aan, variërend van het onderhouden van een schone e-maillijst tot het perfectioneren van uw onderwerpregel, om het openingspercentage te verhogen.
Marge maken? Differentieer jouw product!
Productdifferentiatie. Het is een lang woord. Excuses. De definitie is nog iets langer: “Differentiatie is het aanbrengen van onderscheid op een product of dienst van dat van zijn concurrenten.” We leggen in dit blog uit wat de waarde van productdifferentiatie is. Dan kan jij beoordelen of het bij gaat bijdragen aan jouw resultaat.