gelukt
Je aanmelding is binnenWe sturen de link van het webinar een dag van tevoren
De Klantenfabriek methode
De meest gestelde vraag: Hoe doen jullie dat nu precies? In dit filmpje geven we antwoord.
Wat is jouw verhaal? Het geheim achter storytelling.
Storytelling is erg belangrijk voor uw bedrijf, maar waarom en wat is storytelling? Waar moet een goed verhaal aan voldoen? Hoe kan storytelling gebruikt worden om nieuwe klanten te trekken?
Afscheid nemen van klanten
Geen enkele commerciële ondernemer raakt graag klanten kwijt, behalve een begrafenisondernemer. Toch kom je af en toe in de positie dat je afscheid van elkaar neemt. Het is een moment dat je zo ver mogelijk wilt uitstellen. Dat kan, als je voor, tijdens en na de relatie de goede dingen doet.
Bloggen voor dummies
Een blog is een belangrijk communicatiemiddel in B2B. Ik geef regelmatig, in het kader van commerciële trainingen, mensen ‘blog-les’, dus het lijkt mij handig dit onderdeel eens goed uit te leggen.
Het clubuitje
Soms schiet je een event uit de losse hand. Gewoon met een telefoon. Dan blijft er qua beeldkwaliteit niets over voor het grote scherm. Het is niet de bedoeling van dit soort beelden. Ze geven een impressie.
Hoe kleurgebruik aansluit bij jouw bedrijfsidentiteit
Kleur speelt een belangrijke rol in het creëren van een sterke bedrijfsidentiteit. Het kiezen van de juiste kleuren voor jouw merk zorgt ervoor dat jouw bedrijf herkenbaar is en de juiste uitstraling heeft op jouw doelgroep. In dit blog leggen we de waarde van kleurgebruik uit.
Marge maken? Differentieer jouw product!
Productdifferentiatie. Het is een lang woord. Excuses. De definitie is nog iets langer: “Differentiatie is het aanbrengen van onderscheid op een product of dienst van dat van zijn concurrenten.” We leggen in dit blog uit wat de waarde van productdifferentiatie is. Dan kan jij beoordelen of het bij gaat bijdragen aan jouw resultaat.
3 tips voor techneuten die nieuwe klanten nodig hebben.
Een belangrijke pijler van de Nederlandse economie wordt gevormd door de hoogwaardige maakbedrijven. Vaak kleine tot middelgrote ondernemingen die zich specialiseren in een technisch hoogstandje en daar een passende klantenkring bij vinden.
Waarom verkoop ik méér dan mijn verkopers?
Een bekend probleem. Ben jij nou zo slim, of….? Toch gaan we niet voorkomen dat jij het snelste converteert. Maar ook bij jou zitten er maar 25 uur in een dag. Dus je moet verkopers in positie brengen. In dit blog vertellen we de oorzaken, in het volgende blog hoe je het oplost.
De klant zegt “ja”, maar doet “nee”
Het is een herkenbare situatie: Het is gelukt om een afspraak te maken met een potentiële klant en tijdens die afspraak is de prospect direct enthousiast over jouw product of dienst. De prospect en de verkoper geven elkaar een hand, spreken af dat er een offerte komt en dat deze snel tot een opdracht zal komen. Geen vuiltje aan de lucht, denk je.
Een accountant hoeft niet alles te kunnen
Accountants en administratiekantoren hebben op de vraag voor wie ze werken vaak hetzelfde antwoord: voor iedereen!