gelukt

Je aanmelding is binnen

We sturen de link van het webinar een dag van tevoren

De Klantenfabriek methode

De meest gestelde vraag: Hoe doen jullie dat nu precies? In dit filmpje geven we antwoord.

Extreem eerlijke marketing werkt!

Eind jaren 60 was de volkswagen kever enorm populair. Dit kwam mede door een campagne die Volkswagen halverwege de jaren 60 inzette. In plaats van alleen de beste eigenschappen naar voren te brengen legden ze de nadruk op de eigenschappen die niet zo goed waren en waren ze extreem eerlijk over de mindere eigenschappen.

3 tips voor techneuten die nieuwe klanten nodig hebben.

Een belangrijke pijler van de Nederlandse economie wordt gevormd door de hoogwaardige maakbedrijven. Vaak kleine tot middelgrote ondernemingen die zich specialiseren in een technisch hoogstandje en daar een passende klantenkring bij vinden.

Welke vraag stel jij?

Het is een feit. Mensen praten graag. We hebben veel kennis en delen die. Jij ook. Jouw bedrijf ook. Over jullie diensten. Jouw producten. We vertellen wat af. In dit blog vertel ik je (!) waarmee je jouw relatie met jouw klanten duurzaam maakt. Door te luisteren. Dus haak niet af. Lees. Ontdek de waarde van de vraag.

D. de Breuk hydroliek

We zijn eerlijk: De Breuk heeft niet veel aan internet. Het bedrijf wordt als meer dan 40 jaar gevonden op zijn specialisatie. De website is de folder.

Een marketingbudget in vijf stappen

Het is de tijd van het jaar om als marketeer jouw leidinggevende ervan te overtuigen om ook volgend jaar weer te investeren in de marketinginspanningen van het bedrijf. Immers, jij bent er van overtuigd dat jouw afdeling bijdraagt aan het lange termijn succes van jullie bedrijf en haar producten, nu is het zaak om ook jouw collega’s daarvan te overtuigen.

Een communicatieplan in zeven stappen

Wij maken marketing eenvoudig. Daarom ontwikkelen we een matrix waarmee je zelf een communicatieplan kunt maken. Met veel advies en veel ruimte om jouw plan voor jouw product of dienst goed uit te werken.

Madurodam

Onze event-collega’s bedachten een outdoor escaperoom voor Madurodam.
Als enthousiaste deelnemers hebben we de inleiding mogen maken.

De toekomst van zoekmachineoptimalisatie: behulpzame content, Google E-E-A-T en generatieve AI

De wereld van zoekmachineoptimalisatie (SEO) ondergaat twee belangrijke ontwikkelingen: de Google helpful content update en de opkomst van AI. In dit artikel zullen we ingaan op de volgende vragen: wat is de huidige stand van zaken, wat betekenen deze ontwikkelingen voor SEO en hoe kun je je met jouw marketing voorbereiden op de toekomst?

Klantcase: PartTracker

De specialist in het zoeken en vinden van bedrijfskritische elektrotechnische onderdelen moet vooral goed vindbaar zijn voor zijn klanten, die soms regelmatig, maar soms ook incidenteel een beroep doen op zijn specialisme.

Wel of geen video in een e-mail

Het insluiten van een video in een e-mail kan een aantrekkelijk idee zijn, omdat het een interactief element toevoegt dat ontvangers effectiever kan betrekken. Er zijn echter zowel voor- als nadelen waarmee je rekening moet houden voordat je besluit een video in een e-mail in te sluiten.

Loading...