gelukt
Je aanmelding is binnenWe sturen de link van het webinar een dag van tevoren
De Klantenfabriek methode
De meest gestelde vraag: Hoe doen jullie dat nu precies? In dit filmpje geven we antwoord.
Vijf vragen die elke directeur zichzelf moet stellen over verkoop
In de projecten die ik de afgelopen tien jaar voor klanten heb mogen uitvoeren valt mij telkens op hoe weinig aandacht Nederlandse ondernemingen hebben voor de kosten van verkoop, om maar niet te spreken over de opbrengsten van verkoop. Ik vind dat vreemd, omdat de kosten van verkoop vermoedelijk tussen de acht en vijftien procent (CMO survey, 2017. p 22) van je omzet bedragen en er met relatief eenvoudige ingrepen, een hoger rendement uit jouw verkoopproces te realiseren is.
Wat voor type ben jij?
Je communiceert met jouw (interne) klanten. Dat doe je op jouw eigen wijze. Het is goed om inzicht te hebben in jouw eigen houding. Misschien zelfs wel in de houding van jouw gesprekspartner.
Textielservice.info
Een nieuw kennisplatform voor textielverzorgend Nederland. Met een maandelijkse stroom van nieuwe nieuwsartikelen wordt dit het centrale kennispunt.
Bloggen voor dummies
Een blog is een belangrijk communicatiemiddel in B2B. Ik geef regelmatig, in het kader van commerciële trainingen, mensen ‘blog-les’, dus het lijkt mij handig dit onderdeel eens goed uit te leggen.
Escape Room Quest Desire
Onze eventcollega’s hebben een perfecte vergaderbreak voor jouw bijeenkomsten bedacht. En dan mogen we daar zelf weer de communicatie voor doen.
Waarom is email marketing zo effectief? Hier zijn 5 punten
In de afgelopen jaren zijn er vele methodes bij gekomen om je online en offline marketing te doen. Laten we het hebben of 1 van de oude online manieren. Email marketing, naast alle strategieën die bedrijven gebruiken om online te verkopen of om leads te generen (SEO, social media, content, advertenties, adwords, email), waar denk je dat email marketing staat in het gebruik en effectiviteit? Onderaan? of ergens in het midden?
De toekomst van zoekmachineoptimalisatie: behulpzame content, Google E-E-A-T en generatieve AI
De wereld van zoekmachineoptimalisatie (SEO) ondergaat twee belangrijke ontwikkelingen: de Google helpful content update en de opkomst van AI. In dit artikel zullen we ingaan op de volgende vragen: wat is de huidige stand van zaken, wat betekenen deze ontwikkelingen voor SEO en hoe kun je je met jouw marketing voorbereiden op de toekomst?
Een nieuwe website in vijf stappen
Zoals bij alle communicatiemiddelen binnen jouw organisatie is ook jouw website zo af en toe aan een nieuw jasje toe. De wereld verandert, jouw bedrijf verandert of je betreedt nieuwe markten. Tijd voor een nieuwe website? Dat doen we in maximaal vijf stappen!