gelukt

Je aanmelding is binnen

We sturen de link van het webinar een dag van tevoren

De Klantenfabriek methode

De meest gestelde vraag: Hoe doen jullie dat nu precies? In dit filmpje geven we antwoord.

Sales en Marketing werken samen binnen Account Based Marketing

Wie de vakgebieden Marketing en Verkoop door de jaren heen bekijkt ziet dat er een traditionele strijd is tussen beide vakgebieden. Kleinere onderneming zijn meestal sales driven en binnen grotere ondernemingen heerst bijna altijd een gezonde spanning tussen “hen van de verkoop” en “hullie van de marketing”.

Waardepropositie in negen modellen

Veranderende tijden vragen om herijking van jouw waardepropositie. Want als jouw bedrijf fit is voor de toekomst is het ook belangrijk om jouw product en markt met elkaar in balans te houden. In dit artikel beschrijven we de do’s en don’ts van waardeproposities, zodat jij weer helder op jouw netvlies krijgt waar je staat en welke voordelen er te halen zijn.

Vijf vragen die elke directeur zichzelf moet stellen over verkoop

In de projecten die ik de afgelopen tien jaar voor klanten heb mogen uitvoeren valt mij telkens op hoe weinig aandacht Nederlandse ondernemingen hebben voor de kosten van verkoop, om maar niet te spreken over de opbrengsten van verkoop. Ik vind dat vreemd, omdat de kosten van verkoop vermoedelijk tussen de acht en vijftien procent (CMO survey, 2017. p 22) van je omzet bedragen en er met relatief eenvoudige ingrepen, een hoger rendement uit jouw verkoopproces te realiseren is.

Zeven tips om de crisis door te komen (deel 1)

De Coronacrisis sluit zich gestaag rond de economie. Economen voorspellen grote gevolgen, met verliezen die oplopen tot miljarden euro’s. Hoe zorg je er, als Mkb-ondernemer, voor dat de crisis jou zo min mogelijk schaadt? Onder het motto ‘Never waste a good Crisis’, publiceren we enkele blogs met tips waar jouw organisatie sterker mee uit de crisis komt.

Jouw omzet stijgt (en jouw verkoopkosten stijgen sneller…)

Een bekend probleem. Je neemt een verkoper aan. Dan blijkt dat deze meer kost en moeilijker klanten werft dan je zelf doet. En ook de kosten voor marketing stijgen. in dit blog 5 oorzaken van die kostenstijging op een rij. (in een volgend blog hoe je dat oplost)

In zes stappen naar nieuwe klanten

Zelfs als je tevreden bent met jouw bestaande omzet weet je ook dat je op termijn weer nieuwe klanten moet werven. Volg dit stappenplan om op korte of lange termijn meer klanten en meer omzet te realiseren op basis van twee vragen.

17 tips voor succesvolle account based marketing

Zeventien tips? Jazeker! En dat is dan nog niet alles wat mogelijk is, maar we moeten ergens beginnen. Dit is DE lijst met ABM-tips die helpt bij het inrichten van jouw Account Based Marketing Plan, op het grensvlak van marketing en verkoop. Bereik en betrek jouw prospects en klanten, vul de trechters en creëer fans en ambassadeurs voor jouw product en/of dienstverlening. 

Sales is oorlog!

We ontkennen het maar al te vaak: Om jouw product of dienst in de markt te zetten heb je regelmatig te maken met concurrentie. Een goede verkoopstrategie helpt om die concurrentie steeds een stap voor te zijn en uiteindelijk de vlag te veroveren. Een goed getraind verkoopteam kan de strijd met de concurrentie aan gaan.

De roadmap voor 2024

Het is weer die tijd van het jaar waarin we vooruitblikken naar wat het volgende jaar in petto heeft. Plannen zijn gesmeed, begrotingen zijn opgesteld. Hopelijk heb je je budget voor 2024 al vastgelegd. Alles staat klaar voor een geweldig jaar, en wij zijn er klaar voor! Dus, waar gaan wij ons in 2024 specifiek op richten?

De rol van de Data Protection Officer binnen Klantenfabriek

Klantenfabriek verwerkt data voor opdrachtgevers. In de verwerkingsovereenkomst leggen we vast welke data dat is en wat we er mee doen. Met onze partners sluiten we gelijkwaardige overeenkomsten, waarmee we de keten sluiten en we volledig transparant zijn naar onze opdrachtgevers, hun prospects en hun klanten.

Loading...