gelukt
Je aanmelding is binnenWe sturen de link van het webinar een dag van tevoren
De Klantenfabriek methode
De meest gestelde vraag: Hoe doen jullie dat nu precies? In dit filmpje geven we antwoord.
Hoe wordt mijn bedrijf aantrekkelijk?
Voor klanten. En ook voor potentiële werknemers. Want de markt vraag om meer. En als jij wilt leveren moet je net zoveel aandacht schenken aan het vinden van goede mensen om het uit te voeren als aan het vinden van klanten.
De klantreis van Frodo
Mijn 10 e-mailmarketing tips om het openingspercentage te verhogen in 2024
In dit blog onderzoeken we de wereld van e-mail openingspercentages, die niet alleen succes aanduiden maar ook cruciaal zijn voor betrokkenheid en conversie. Ontdek antwoorden op vragen zoals: Wat betekent het openingspercentage van een e-mail? Waarom is dit percentage zo belangrijk? We bieden 10 krachtige tips aan, variërend van het onderhouden van een schone e-maillijst tot het perfectioneren van uw onderwerpregel, om het openingspercentage te verhogen.
Waarom betaalde leadgeneratie op Facebook en LinkedIn niet werkt
In een post op LinkedIn deelt Chris Walker, CEO van Refine Labs zijn analyse van de dataset van META (Facebook) over betaald adverteren voor B2B bedrijven. Ook Nederlandse B2B-bedrijven proberen al jarenlang te achterhalen of het goed is om te investeren in dit type campagnes. Zijn resultaten bevestigen wat hij (en wij) al lang vermoeden.
Zeven tips om de crisis door te komen (deel 1)
De Coronacrisis sluit zich gestaag rond de economie. Economen voorspellen grote gevolgen, met verliezen die oplopen tot miljarden euro’s. Hoe zorg je er, als Mkb-ondernemer, voor dat de crisis jou zo min mogelijk schaadt? Onder het motto ‘Never waste a good Crisis’, publiceren we enkele blogs met tips waar jouw organisatie sterker mee uit de crisis komt.
De vijf voorwaarden voor een merkbelofte
Je past jouw product of dienst aan aan de behoefte van de markt. Voor veel ondernemers is de gehele markt een te grote stap, simpel omdat er veel geld achteraan moet om de hele markt te bereiken. Eén van de manieren om voor te sorteren op het gedeelte van de markt dat bij jou hoort is het communiceren van jouw merkbelofte.
Bent u de kudde of leidt u de kudde?
Online marketing is niet meer weg te denken uit de marketingstrategie van uw organisatie. Éénpitter en multinational, profit of non-profit; iedereen zoekt dat ‘onbezette plekje in het weiland’ waar zij zich onderscheiden. Welk product of dienst wij ook zoeken; als het niet in ons netwerk zit zoeken we het online op.
Onze randvoorwaarden voor de inzet van AI
Doe eens Corona commercieel: Pas op elkaar
Het is inmiddels een traditie te noemen dat we na de persconferenties van het kabinet een blog publiceren waarin we wat tips geven waarmee je, als ondernemer, je voordeel kan doen. Vandaag niet.
Project Material Control
In de industrie is de website vaak een bedrijfspresentatie. Daarbij kiezen we voor de look & feel van een goede brochure. Dat doen we voor PMC al sinds 2006. Af en toe moderniseren we de presentatie, recentelijk in 2018.