gelukt

Je aanmelding is binnen

We sturen de link van het webinar een dag van tevoren

De Klantenfabriek methode

De meest gestelde vraag: Hoe doen jullie dat nu precies? In dit filmpje geven we antwoord.

De inzet van persona’s

We gebruiken in marketing vaak persona’s. Persona’s zijn geconstrueerde representaties van ideale doelgroepen, en hun juiste toepassing maakt communicatie meer doelgericht. Dit blog onderzoekt wat persona’s zijn, waarom ze zo krachtig zijn en hoe ze met succes kunnen worden toegepast in communicatiestrategieën.

Hoe maak ik een stakeholdermap voor mijn accountplan?

Tijdens de workshops die ik geef over Account Based Marketing kom ik er achter dat deelnemers weinig ervaring hebben met het maken van een stakeholdermap. Bij het maken van de map leer je de diverse stakeholders kennen en ontdek je de witte vlekken in jouw kennis....

Zes tips om de tweede coronagolf te bedwingen

Nu het kabinet de teugels voor onze samenleving voor de tweede keer dit jaar aantrekt is het tijd om de aanpassingen die we het afgelopen half jaar binnen onze organisaties hebben gedaan te evalueren en een plan voor de toekomst te maken. In dit blog wederom een aantal tips voor deze fase die je weer even op scherp zetten.

AVG Polikliniek

Een website voor begeleiders en zorgprofessionals van de Arts Verstandelijk Gehandicapten, met als opdracht de kennis te ontsluiten per doelgroep. Focus op informatievoorziening en gebruiksgemak van het CMS.

Hoe realiseer je meer kwalitatieve afspraken?

Veel ondernemers hebben ermee te maken. Hoe organiseren we nou effectief zo veel mogelijk kwalitatieve afspraken? als De zoektocht om het genereren van afspraken daadwerkelijk 100% te optimaliseren is gelijk aan de zoektocht naar een commerciële topprogrammeur met uitstekende visie op marketing en imago. Toch kunnen we vaak al een heel eind komen door ervaring met de markt, kennis van marketing & sales en door logisch na te denken.

Waar vraag en aanbod elkaar ontmoeten in de 21e eeuw

Wie onze geschiedenis kent weet ook dat Nederland al sinds de vroege middeleeuwen een handelsland is. Het begon met hout uit Scandinavië en de schepen die we met dat hout bouwden trokken de hele wereld over om vraag en aanbod bij elkaar te brengen. Of we erg trots kunnen zijn op “de VOC-mentaliteit” is afhankelijk van de tijd waarin we leven, maar ik stel vast dat het ons geen windeieren heeft gelegd.

De MKB ondernemer op jacht naar nieuwe klanten

Aan de onderkant van het MKB (tot +- 50 fte) praten wij vaak met ondernemers die hebben gezweet en gezwoegd om het bedrijf dat ze runnen te krijgen waar het nu is. Vaak hebben zij dezelfde behoefte: nieuwe klanten. Er is altijd behoefte aan nieuwe klanten. De vraag is alleen hoe komen zij bij mij terecht?

Hoe werf je goede collega’s?

We krijgen de vraag vaker: Als mijn bedrijf groeit (soms met onze bijdrage), hoe kom ik dan aan goede mensen? Daarvoor gebruiken we de vakterm ‘employer branding’. 7 dingen die je kunt doen om goede collega’s te werven.

Wat levert marktonderzoek jouw bedrijf op? 

Marktonderzoek biedt onmisbare inzichten in je klanten, markt en concurrenten. Het helpt bedrijven strategische beslissingen te nemen op basis van feiten, wat leidt tot innovatie, klanttevredenheid en duurzame groei. Ontdek hoe marktonderzoek jou kan helpen voorop te blijven in een competitieve markt.

Drie interviewmethodes om jouw klant te leren kennen

Je wil meer weten over de motivatie van jouw klanten. Of van jouw prospects. Om jouw dienst te verbeteren. Dan moet je vragen stellen. Om informatie op te halen. Dat kan op drie manieren. Door zelf te gaan luisteren, de doelgroep te laten bellen of door een digitale enquête. Er is een relatie tussen de kwaliteit (die is aflopend) de quantiteit (die is oplopend) en de kosten per afgenomen interview.

Loading...