gelukt
Je aanmelding is binnenWe sturen de link van het webinar een dag van tevoren
De Klantenfabriek methode
De meest gestelde vraag: Hoe doen jullie dat nu precies? In dit filmpje geven we antwoord.
De klant zegt “ja”, maar doet “nee”
Het is een herkenbare situatie: Het is gelukt om een afspraak te maken met een potentiële klant en tijdens die afspraak is de prospect direct enthousiast over jouw product of dienst. De prospect en de verkoper geven elkaar een hand, spreken af dat er een offerte komt en dat deze snel tot een opdracht zal komen. Geen vuiltje aan de lucht, denk je.
De volgende trend na SEO; marketing automation. Wat moeten we ermee?
Als we kijken naar online marketing land zijn onze westerse vrienden in Amerika ons altijd een paar stappen voor. Wij kennen meerdere cultuurverschillen met onze buren aan de andere kant van de oceaan. Zo kennen ze een extreem individualisme, is schreeuwen de beste te zijn erg effectief en is ‘the bigger the better’ het motto. Ondanks de cultuurverschillen nemen we bijna alle trends van hen over, al zit daar vaak wel een aantal jaren tussen.
De MKB ondernemer op jacht naar nieuwe klanten
Aan de onderkant van het MKB (tot +- 50 fte) praten wij vaak met ondernemers die hebben gezweet en gezwoegd om het bedrijf dat ze runnen te krijgen waar het nu is. Vaak hebben zij dezelfde behoefte: nieuwe klanten. Er is altijd behoefte aan nieuwe klanten. De vraag is alleen hoe komen zij bij mij terecht?
17 tips voor succesvolle account based marketing
Zeventien tips? Jazeker! En dat is dan nog niet alles wat mogelijk is, maar we moeten ergens beginnen. Dit is DE lijst met ABM-tips die helpt bij het inrichten van jouw Account Based Marketing Plan, op het grensvlak van marketing en verkoop. Bereik en betrek jouw prospects en klanten, vul de trechters en creëer fans en ambassadeurs voor jouw product en/of dienstverlening.
Zakelijk vloggen, waar is het goed voor?
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, dus 24 plaatjes per seconde zeggen nog meer. Dat maakt een video tot een uiterst effectief middel om de bezoekers van uw site een goed beeld te geven van uw bedrijf. En wat zeker zo belangrijk is: door het gebruik van een video eindigt uw website vaak hoger in de zoekresultaten van Google.
Wat levert marktonderzoek jouw bedrijf op?
Marktonderzoek biedt onmisbare inzichten in je klanten, markt en concurrenten. Het helpt bedrijven strategische beslissingen te nemen op basis van feiten, wat leidt tot innovatie, klanttevredenheid en duurzame groei. Ontdek hoe marktonderzoek jou kan helpen voorop te blijven in een competitieve markt.
Het belang van verkoop en marketing voor de maakindustrie
In de Nederlandse maakindustrie is de focus vaak gericht op productontwikkeling, technische expertise en innovatie. Verkoop en marketing worden daarbij soms over het hoofd gezien of als minder belangrijk beschouwd. In dit blog bespreken we waarom verkoop en marketing essentieel zijn voor technische maakbedrijven en weerleggen we enkele veelvoorkomende misvattingen.
Webinar: LinkedIn anno 2024 voor marketeers en verkopers
LinkedIn is continu in verandering. Tot een jaar geleden was het platform puur gericht op persoonlijke contacten. Maar er wordt steeds meer aandacht besteed aan organisaties. Er zijn steeds meer mogelijkheden binnen LinkedIn, zowel voor personen als organisaties. Om je bij te spijkeren geven we een overzicht zodat je het nieuwe jaar weer helemaal bij bent.