Academy

Een overzicht van alle events van Klantenfabriek

Klantenfabriek Academy

Welkom bij de Klantenfabriek Academy. We organiseren diverse workshops en masterclasses om je kennis te vergroten.

De workshops en masterclasses vinden vast plaats tussen 15:00 en 17:00. Wil je komen maar zit er geen geschikte datum tussen of wil je een incompany training organiseren? Neem dan contact op voor de mogelijkheden.

Workshop sales in de lead
Verkoop legt de basis voor elke onderneming. Verkoop is geen aangeboren eigenschap, maar een vaardigheid die iedereen die contact met de buitenwereld heeft moet bezitten. Of je nou een sollicitatiegesprek voert, een presentatie op school moet geven of aan het daten bent, je bent bezig met jezelf te verkopen. Tijdens deze workshop leer je onder andere hoe je een gesprek opent en welke vragen je moet stellen.
Meer informatie en data
Workshop van zoekwoord tot content
Jouw website is een belangrijk communicatiekanaal, waar je jouw relevante content publiceert. Het liefst zelfs content die door jouw doelgroep op google gevonden wordt. Om dit te realiseren gebruik je zoekmachine marketing (SEO). Omgekeerd kan je SEO ook gebruiken om waardevolle en vindbare content te maken. Tijdens deze workshop leer je onder andere hoe je een mindmap gebruikt om tot inspiratie te komen en hoe je een zoekwoorden onderzoek opzet.
Meer informatie en data
Workshop LinkedIn gebruik voor de professional
LinkedIn is een belangrijke ontmoetingsplaats voor professionals en bedrijven. Wie zich op LinkedIn goed presenteert en de juiste content deelt kan zijn netwerk in korte tijd behoorlijk uitbreiden. Rick Elskamp volgt de ontwikkelingen bij dit sociale platform op de voet en begeleid onze opdrachtgevers bij hun LinkedIn publicaties. Leer tijdens deze workshop hoe je jouw profiel goed inricht en welke content je kan inzetten.
Meer informatie en data
Masterclass Sales en marketing werken samen (met account based marketing)
Sales en marketing zijn twee werkgebieden met allebei hun eigen taal. Hierdoor is er vaak onbegrip richting elkaar. Sales verwijt marketing dat ze te weinig leads hebben en marketing op hun beurt weer dat sales ze niet goed opvolgt. Doordat er geen goede verbinding is tussen de werkgebieden blijft er vaak waardevolle informatie liggen en nog erger, waardevolle leads. Maar hoe zorg je ervoor dat marketing en sales beter gaan samen werken?
Meer informatie en data
Masterclass beïnvloeding
Waarom komt de éne boodschap wel aan en de andere niet? Als bedrijf ben je altijd bezig om mensen te overtuigen en te beïnvloeden. Je wilt een prospect overtuigen om iets te kopen, een leverancier overtuigen dat het goedkoper kan of misschien wel de overheid overtuigen om subsidie te verlenen. Hierin speelt communicatie een belangrijke rol. Tijd om dus eens dieper te gaan kijken in de wondere wereld van de persuasieve communicatie.  Leer hoe mensen een boodschap verwerken en hoe beïnvloeding werkt.
Meer informatie en data

Geen nieuws missen?

Schrijf je in voor onze maandelijkse Nieuwsupdate!

info@klantenfabriek.nl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram