Academy

Een overzicht van alle events van Klantenfabriek

Klantenfabriek Academy

Welkom bij de Klantenfabriek Academy. We organiseren diverse workshops en masterclasses om je kennis te vergroten.

De workshops en masterclasses vinden vast plaats tussen 15:00 en 17:00. Links staan alle beschikbare data. Rechts staat de uitleg per event. Zit er een datum voor je tussen? Klik dan op de blauwe tekst naast de datum.

Wil je komen maar zit er geen geschikte datum tussen of wil je een incompany training organiseren? Neem dan contact op voor de mogelijkheden.

Masterclass beïnvloeding
Workshop sales in de lead
Workshop  van zoekwoord tot content
Masterclass Sales en marketing werken samen (met account based marketing)
Workshop LinkedIn gebruik voor de professional
hoe beïnvloed je mensen


Waarom komt de éne boodschap wel aan en de andere niet? Als bedrijf ben je altijd bezig om mensen te overtuigen en te beïnvloeden. Je wilt een prospect overtuigen om iets te kopen, een leverancier overtuigen dat het goedkoper kan of misschien wel de overheid overtuigen om subsidie te verlenen. Hierin speelt communicatie een belangrijke rol. Tijd om dus eens dieper te gaan kijken in de wondere wereld van de persuasieve communicatie.

In onze masterclass persuasieve communicatie neemt communicatiewetenschapper Jasper je mee in de wondere wereld van heuristieken, biases en beïnvloeding.

In deze masterclass gaan we in op de volgende vragen:

Hoe werkt onbewuste beïnvloeding?
Welke elementen spelen een rol bij de verwerking van een boodschap?
Waarom de éne boodschap beter wordt ontvangen dan een ander.

<< sep 2019 >>
maandagdinsdagwoensdagdonderdagvrijdagzaterdagzondag
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Hoe voer je een verkoopgesprek?


Verkoop legt de basis voor elke onderneming. Verkoop is geen aangeboren eigenschap, maar een vaardigheid die iedereen die contact met de buitenwereld heeft moet bezitten. Of je nou een sollicitatiegesprek voert, een presentatie op school moet geven of aan het daten bent, je bent bezig met jezelf te verkopen.

Met meer dan dertig jaar ervaring als verkoper en trainer leert Erik Camman je tijdens deze workshop de fijne kneepjes van het verkoopvak.

In de workshop leer je:

een gesprek te openen
train je je gespreks- en onderhandelingstechnieken
de juiste vragen te stellen
leer je af te sluiten met een afspraak.

<< sep 2019 >>
maandagdinsdagwoensdagdonderdagvrijdagzaterdagzondag
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Jouw website is een belangrijk communicatiekanaal, waar je jouw relevante content publiceert. Het liefst zelfs content die door jouw doelgroep op google gevonden wordt. Om dit te realiseren gebruik je zoekmachine marketing (SEO). Omgekeerd kan je SEO ook gebruiken om waardevolle en vindbare content te maken.

In onze workshop van zoekwoord tot content geven we je handvatten waarmee je zelf eenvoudig met SEO start. Nog belangrijker, door deze methode te volgen ga je schrijven over de onderwerpen die spelen bij de mensen die jij graag als klant wilt. Hierdoor creëer je een poule van potentiële klanten.

Tijdens deze workshop leer je:

Hoe je een mindmap gebruikt
Hoe je een zoekwoorden onderzoek doet
Hoe je een landingspagina of blogpost opzet

<< sep 2019 >>
maandagdinsdagwoensdagdonderdagvrijdagzaterdagzondag
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Wat mensen over deze workshop zeggen
De individuele aandacht, heldere uitleg en hands-on tools om gelijk mee aan de slag te kunnen maakte de workshop leerzaam en interessant. Jasper en Mike namen ruim de tijd om vragen te beantwoorden ieder vanuit eigen perspectief op het vakgebied online marketing. Een Dream Team!

Ik denk dat de websites van Adiform en in het speciaal Famepla zeker gebaat zijn bij het geen wat ik geleerd heb. Vooral hoe ik de zoekwoorden op een structurele manier kan gaan verwerken in de content op de websites. Ook werd het nut van brainstormen door middel van een mindmap weer benadrukt in de workshop. Het valt niet mee om een groot vel papier vol te krijgen maar met de hulp van Mike en Jasper kon ik toch op zeer relevante zoekwoorden komen.

Na de workshop babbelde we nog even na onder het genot van een gezellige borrel. Deze workshop kan ik zeker aanraden. Of je nou ondernemer bent of online marketeer, je steekt er zeker heel wat van op!
Sanne
Jarvis Web Solutions Ltd.
Stakeholder Mapping

Sales en marketing zijn twee werkgebieden met allebei hun eigen taal. Hierdoor is er vaak onbegrip richting elkaar. Sales verwijt marketing dat ze te weinig leads hebben en marketing op hun beurt weer dat sales ze niet goed opvolgt. Doordat er geen goede verbinding is tussen de werkgebieden blijft er vaak waardevolle informatie liggen en nog erger, waardevolle leads. Maar hoe zorg je ervoor dat marketing en sales beter gaan samen werken?

Om dit voor elkaar te krijgen gebruiken we Account Based Marketing (ABM). Account Based Marketing is een strategische aanpak waarin jij klanten als aparte markten ziet. Elke klant is uniek; waarom zouden ze allemaal hetzelfde bericht tegelijk moeten krijgen? Binnen ABM moeten marketing en sales goed met elkaar communiceren en hebben ze beide verantwoordelijkheid voor één grootte klant die je hebt of wil binnen halen. In deze workshop gaan we aan de hand van een casus sales en marketing samen voegen en leer je hoe je een ideaal spanningsveld tussen de twee creëert.

Tijdens deze workshop leer je:

Hoe je een stakeholdermap maakt
Hoe je een accountplan opstelt
Hoe je sales en marketing ideaal samen laat werken

<< sep 2019 >>
maandagdinsdagwoensdagdonderdagvrijdagzaterdagzondag
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Hoe gebruik je linkedin

LinkedIn is een belangrijke ontmoetingsplaats voor professionals en bedrijven. Wie zich op LinkedIn goed presenteert en de juiste content deelt kan zijn netwerk in korte tijd behoorlijk uitbreiden. Rick Elskamp volgt de ontwikkelingen bij dit sociale platform op de voet en begeleid onze opdrachtgevers bij hun LinkedIn publicaties.

In deze workshop leren we je hoe je met een geringe tijdsinspanning zoveel mogelijk effect bereikt op LinkedIn. We leren je de tips en tricks om snel te reageren op relevante contactpersonen en met welke content je de juiste doelgroep bereikt.

Tijdens deze twee uur durende interactieve workshop leer je:

een geoptimaliseerd LinkedIn profiel te maken
jouw profiel te transformeren tot marketingtool
connecties met relevante contactpersonen te leggen
relevante content te maken en verspreiden

<< sep 2019 >>
maandagdinsdagwoensdagdonderdagvrijdagzaterdagzondag
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Geen nieuws missen?

Schrijf je in voor onze maandelijkse Nieuwsupdate!

info@klantenfabriek.nl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram