Over ons
Altijd een uitdaging: Over onszelf praten. Dat doen we niet graag (met uitzondering van in de kroeg). We praten liever over jou. Over jouw product of dienst.
Maar goed: Op deze pagina stellen we ons voor.
![](https://klantenfabriek.nl/wp-content/uploads/2023/08/KF_Home.png)
Het Klantenfabriek team
![Jasper Camman](https://klantenfabriek.nl/wp-content/uploads/2024/03/20201025_151411-1.jpg)
Jasper Camman
Commercieel manager
![Erik Camman](https://klantenfabriek.nl/wp-content/uploads/2024/03/thumbnail_Erik_voor_Sara-2.jpg)
Erik Camman
Founder & business developer
![Roland van Dijke](https://klantenfabriek.nl/wp-content/uploads/2024/03/2.jpg)
Roland van Dijke
Online marketeer
![Joel Larson](https://klantenfabriek.nl/wp-content/uploads/2024/03/431862939_10228276454129368_7720518368288318694_n-3.jpg)
Joel Larson
Communicatie-adviseur
![Dave Naar](https://klantenfabriek.nl/wp-content/uploads/2024/06/Foto_Dave_KF-3.jpg)
Dave Naar
Sales support engineer
![Marleen Boon](https://klantenfabriek.nl/wp-content/uploads/2024/03/Profiefoto.jpg)
Marleen Boon
Grafisch ontwerper
![Eric Neeteson](https://klantenfabriek.nl/wp-content/uploads/2024/02/39.webp)
Eric Neeteson
Drukwerk & meer
![Brigitte Kramer](https://klantenfabriek.nl/wp-content/uploads/2024/02/39.webp)
Brigitte Kramer
Event manager
Onze kernwaarden:
Flexibel & Attent
Elke opdrachtgever van Klantenfabriek is één unieke relatie. We verdiepen ons in jouw drijfveren en uitdagingen. Daardoor bereiken we samen een beter resultaat.
Pragmatisch
“Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.” Uiteindelijk telt slechts het resultaat.
Opportunistisch
Een kans komt zelden een tweede keer voorbij, dus het is zaak om hem te grijpen als hij zich voordoet. Soms stappen we even uit de strategie om direct resultaat te bereiken.
“Het team van Klantenfabriek bestaat uit doeners die graag de handen uit de mouwen steken om direct resultaat te bereiken. Wij zijn onderzoekers van markten en methodes om nieuwe trends snel te signaleren en te vertalen naar actie. We zijn streetwise en weten dat de meest doordachte marktbenadering zich altijd moet bewijzen voor we hem accepteren. In de relatie met onze partners zijn we flexibel en attent, in onze benadering van markten zijn we pragmatisch en opportunistisch.”