gelukt

Je aanmelding is binnen

We sturen de link van het webinar een dag van tevoren

De Klantenfabriek methode

De meest gestelde vraag: Hoe doen jullie dat nu precies? In dit filmpje geven we antwoord.

De formule voor succes

Dat de wereld om ons snel verandert en dat succesvolle ondernemingen zich daarop aanpassen is inmiddels genoeg besproken. Dat laat de vraag open hoe deze bedrijven dat klaarspelen. Als we goed kijken naar succesvolle ondernemingen zien we drie factoren die dat succes bepalen: Geld, toeval en kennis. Idealiter in omgekeerde volgorde.

Hoe scoor je een familiebedrijf?

Binnen de werving- en selectiebranche doen we graag zaken met grote bedrijven. Terecht, want dat zijn bedrijven waar veel personeelsmutaties plaatsvinden, een flexibele schil een vast onderdeel is van het personeelsbeleid en meer in budget dan in kosten wordt gedacht. Helaas is dit de vijver waarin veel detacheerders vissen en je onderscheidend vermogen als specialist te weinig wordt gewaardeerd. Ik stel voor om eens op zoek te gaan naar familiebedrijven.

Een accountant hoeft niet alles te kunnen

Accountants en administratiekantoren hebben op de vraag voor wie ze werken vaak hetzelfde antwoord: voor iedereen!

Nieuwsbrieven, hoe maak je ze waardevol?

Een onderdeel van de SalesMachinepilot is de nieuwsbrief. Erg belangrijk want daarmee testen wij de door de klant bepaalde waardepropositie. Hoe dat gaat, leggen we u graag uit.

Wel of geen video in een e-mail

Het insluiten van een video in een e-mail kan een aantrekkelijk idee zijn, omdat het een interactief element toevoegt dat ontvangers effectiever kan betrekken. Er zijn echter zowel voor- als nadelen waarmee je rekening moet houden voordat je besluit een video in een e-mail in te sluiten.

De MKB ondernemer op jacht naar nieuwe klanten

Aan de onderkant van het MKB (tot +- 50 fte) praten wij vaak met ondernemers die hebben gezweet en gezwoegd om het bedrijf dat ze runnen te krijgen waar het nu is. Vaak hebben zij dezelfde behoefte: nieuwe klanten. Er is altijd behoefte aan nieuwe klanten. De vraag is alleen hoe komen zij bij mij terecht?

MAM Coaching

We weten niet zeker of Yura de uitvinder van het wandelcoachen is (we denken het wel), maar we verzorgen al wel sinds 2007 de hosting van haar website.

De vijf voorwaarden voor een merkbelofte

Je past jouw product of dienst aan aan de behoefte van de markt. Voor veel ondernemers is de gehele markt een te grote stap, simpel omdat er veel geld achteraan moet om de hele markt te bereiken. Eén van de manieren om voor te sorteren op het gedeelte van de markt dat bij jou hoort is het communiceren van jouw merkbelofte.

Waar vraag en aanbod elkaar ontmoeten in de 21e eeuw

Wie onze geschiedenis kent weet ook dat Nederland al sinds de vroege middeleeuwen een handelsland is. Het begon met hout uit Scandinavië en de schepen die we met dat hout bouwden trokken de hele wereld over om vraag en aanbod bij elkaar te brengen. Of we erg trots kunnen zijn op “de VOC-mentaliteit” is afhankelijk van de tijd waarin we leven, maar ik stel vast dat het ons geen windeieren heeft gelegd.

Airsave

De specialist in het onderhoud van pneumatische installaties. Heeft het druk. Te druk om zelf op zoek te gaan naar leads. Dat doen wij voor hem. Gedoseerd, zodat de groei van zijn klantenbestand kan worden gevolgd door de groei van zijn bedrijf.

Loading...