gelukt

Je aanmelding is binnen

We sturen de link van het webinar een dag van tevoren

De Klantenfabriek methode

De meest gestelde vraag: Hoe doen jullie dat nu precies? In dit filmpje geven we antwoord.

De zin en onzin van zoekmachines

Ebay heeft de effectiviteit van de gekochte clicks via Adwords laten onderzoeken en het blijkt dat deze weinig profijt opleveren. Geldt dat nu ook voor andere bedrijven of leveren SEO en Adwords voor MKB-ondernemingen wel resultaten?

Afscheid nemen van klanten

Geen enkele commerciële ondernemer raakt graag klanten kwijt, behalve een begrafenisondernemer. Toch kom je af en toe in de positie dat je afscheid van elkaar neemt. Het is een moment dat je zo ver mogelijk wilt uitstellen. Dat kan, als je voor, tijdens en na de relatie de goede dingen doet.

Een communicatieplan in zeven stappen

Wij maken marketing eenvoudig. Daarom ontwikkelen we een matrix waarmee je zelf een communicatieplan kunt maken. Met veel advies en veel ruimte om jouw plan voor jouw product of dienst goed uit te werken.

Hoe kies je de juiste segmentatiestrategie?

In de altijd evoluerende wereld van marketing is segmentatie een krachtig hulpmiddel gebleken om effectieve strategieën te creëren die doelgerichter en succesvoller zijn.

Hoe zet je jouw product succesvol in de markt? Het geheim zit in marktonderzoek 

Je hebt een geweldig product of een innovatieve dienst. Fantastisch! Maar hoe zorg je ervoor dat de markt dat ook zo ziet? Een sterke lancering vraagt om meer dan alleen enthousiasme; het begint met goed marktonderzoek. Dit onderzoek helpt je om de markt scherp te begrijpen, de juiste doelgroep te bereiken, en jouw boodschap direct raak te laten zijn. Hier zijn vijf essentiële stappen om jouw product stevig in de markt te zetten, met marktonderzoek als stevige basis.

4 redenen waarom je geen video in een e-mail moet insluiten

Op het eerste gezicht lijkt het logisch om video’s rechtstreeks in jouw e-mails in te sluiten. In plaats van een klikbare videominiatuur te laten vallen en iemand te dwingen actie te ondernemen en te klikken om het geheel te bekijken, zou het dan niet eenvoudiger zijn als de e-mailontvanger eenvoudig toegang zou kunnen krijgen tot de video-inhoud in de e-mail zelf?

Fijne feestdagen

Met alles wat er het afgelopen jaar is veranderd zijn een aantal dingen , gelukkig, van vaste waarde. Zo valt kerst altijd op 25 en 26 december, begint het nieuwe (boek)jaar op 1 januari en staat ook het team van Klantenfabriek klaar om ondernemers en managers te helpen met hun communicatie, marketing en verkoopvraagstukken. Voor nu valt alleen nog maar te zeggen: we wensen jullie fijne feestdagen en, zeker nu, een gezond 2021!

Medo Clean voor 20 doelgroepen

Voor Medo Clean hebben we in 2019 een nieuwe website ontwikkeld. Doordat Medo Clean een aantal markten bedient met verschillende aankoopmotieven hebben we de site voorbereid om die markten te differentiëren.

De klant zegt “ja”, maar doet “nee”

Het is een herkenbare situatie: Het is gelukt om een afspraak te maken met een potentiële klant en tijdens die afspraak is de prospect direct enthousiast over jouw product of dienst. De prospect en de verkoper geven elkaar een hand, spreken af dat er een offerte komt en dat deze snel tot een opdracht zal komen. Geen vuiltje aan de lucht, denk je.

Waardepropositie, wat is het en waarom is het belangrijk?

Er wordt vaak gepraat over een waardepropositie van een bedrijf. Er bestaat echter verwarring over wat er mee bedoeld wordt en waarom het misschien wel het belangrijkste ding is binnen jouw bedrijf.

Loading...