Nu we een keer onze eigen opdrachtgever zijn

Er zijn van die momenten dat je ervaart hoe je opdrachtgevers zich voelen als je hun nieuwe website live zet. In de maanden ervoor ben je samen druk met het ontwikkelen van de strategie, de uitwerking naar beeld en veel praten met klanten en prospects.
Auteur: Camman Erik
Categorie: Communicatie, Nieuws

Nu we een keer onze eigen opdrachtgever zijn

Er zijn van die momenten dat je ervaart hoe je opdrachtgevers zich voelen als je hun nieuwe website live zet. In de maanden ervoor ben je samen druk met het ontwikkelen van de strategie, de uitwerking naar beeld en veel praten met klanten en prospects.
Auteur: Camman Erik
Categorie: Communicatie, Nieuws

Je bouwt immers een website niet voor de opdrachtgever, maar voor zijn klanten. Deze keer ben ik de opdrachtgever en zijn jullie, lezers, onze (toekomstige) klanten.

Customer journey

Dus nadat we uitgebreid de customer journey hebben uitgewerkt, de koopmotieven hebben geïdentificeerd en de behoefte geïnventariseerd ontstaat er een nieuwe site die jou moet verleiden om niet alleen informatie te komen halen, maar ook de toegevoegde waarde van onze propositie te herkennen en, uiteindelijk, ons een opdracht te geven om meer rendement uit jouw commerciële proces te halen.

Dat gaat altijd op basis van persoonlijk contact. We zijn immers geen webshop; we leveren diensten in het hart van jouw organisatie. Via onze persoonlijke pagina’s kan je eenvoudig een tijdslot met ons plannen op een moment dat jou het beste uitkomt. De anderhalve-meter samenleving leidt er toe dat we steeds meer gebruik maken van Zoom, Meet en Teams om te communiceren.

Als je wat wilt vertellen moet je luisteren

We hebben goed geluisterd naar onze klanten, die vaak met de feedback komen dat ze meer hebben gekregen dan ze hadden verwacht. Dat is er goed voor de aftersales, maar we willen dat ook graag laten zien aan organisaties waar we nog geen zaken mee doen. We hebben onze productbladen uitgebreid, onze diensten duidelijker beschreven en, waar ik persoonlijk erg blij mee ben, cases uitgeschreven waarin we laten zien wat we de afgelopen jaren voor onze klanten hebben bereikt.

Praktische content

Op de vernieuwde website publiceren we nog meer korte, praktische content, waarmee directeuren en managers direct uit de voeten kunnen. Geen wollige verhalen, maar recht toe recht aan. We hopen dat je door die content aan het denken wordt gezet en dat je ziet dat er oplossingen zijn voor de commerciële uitdagingen die jouw organisatie heeft. Dat een goed mix van ervaring en nieuwe inzichten er toe gaat leiden dat ook jouw organisatie een geregelde aanwas van nieuwe opdrachtgevers heeft en een groeiende relatie met jouw bestaande klanten.

Vraag feedback

Waar vroeger de bouw van een website een project was, is het nu meer een proces geworden, waarbij het live zetten van de site een belangrijk moment is, maar onderhoud en aanpassingen regelmatig onderwerp van gesprek zijn. We hebben de eerste verbeterpunten al weer gevonden en nodigen iedereen uit om feedback te geven, zodat hij nog beter wordt. Ik hoop en verwacht dat je bij ons nu nog sneller bij de informatie komt die je zoekt en dat de antwoorden je helpen bij het fomuleren van de vragen waar wij graag een antwoord op geven: Hoe komt mijn bedrijf tot een betere omzet en meer resultaat?

Was dit voldoende informatie?

We deden ons best. We hopen dat je hebt gevonden wat je zocht. Als dat niet zo is beantwoorden we jouw vraag persoonlijk. Stel hem via ons contactformulier of whatsapp, dan krijg je per kerende post antwoord.

Meer blogs

Marge maken? Differentieer jouw product!

Marge maken? Differentieer jouw product!

Productdifferentiatie. Het is een lang woord. Excuses. De definitie is nog iets langer: “Differentiatie is het aanbrengen van onderscheid op een product of dienst van dat van zijn concurrenten.” We leggen in dit blog uit wat de waarde van productdifferentiatie is. Dan kan jij beoordelen of het bij gaat bijdragen aan jouw resultaat.

Wat voor type ben jij?

Wat voor type ben jij?

Je communiceert met jouw (interne) klanten. Dat doe je op jouw eigen wijze. Het is goed om inzicht te hebben in jouw eigen houding. Misschien zelfs wel in de houding van jouw gesprekspartner.

De klantreis van Frodo

De klantreis van Frodo

Een belangrijke vraag bij acquisitie: “In welke fase zit mijn klant?” Het bepaalt de content die je moet leveren. Daarbij is “The hero’s journey” een fijn hulpmiddel. Hij toont hij dat mensen in elke fase een andere contentbehoefte hebben. Dat geldt voor epische...

HQ & Academy

CAB FAB
Saturnusstraat 60/71
2516 AH Den Haag
Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Zakelijk

Klantenfabriek B.V.
KvK: 66789060
BTW: 856698076B01
Onderdeel van:
High Attention Group B.V.

Bel direct