2021

2021 was het jaar waarin veel gebeurde. We hebben geleerd dat verwachtingen niet altijd uitkomen, dat het leven niet maakbaar is en dat we grote uitdagingen samen moeten oplossen.
Auteur: Erik Camman
Categorie: Nieuws

2021 was het jaar waarin veel gebeurde. We hebben geleerd dat verwachtingen niet altijd uitkomen, dat het leven niet maakbaar is en dat we grote uitdagingen samen moeten oplossen. We hebben relaties bestendigd en vernieuwd en we hebben van mensen afscheid moeten nemen.  We hebben gezien dat sommige uitdagingen groter zijn dan we als individu aankunnen.

Gelukkig hebben we in 2021 ook mooie projecten mogen maken en een bijdrage geleverd aan het resultaat van onze relaties, zowel zij die veel last hebben van de crisis als zij die ‘gewoon’ doorwerken.

In 2022 staan we nog steeds voor grote uitdagingen. Covid is nog niet weg, de wereld kent een unieke klimaatcrisis en de internationale verhoudingen staan op scherp. We bewegen ons in de richting van een nieuwe economie, misschien zelfs een nieuwe ordening. We hebben er, als ondernemers en directeuren, misschien niet direct mee te maken, maar het heeft wel invloed op onze toekomstplannen.

Ook wij hebben voor 2022 weer plannen gemaakt. Inmiddels zijn we eraan gewend dat we niet overal invloed op hebben, dus onze plannen zijn adaptief. Adaptief aan de veranderende omstandigheden en aan de eisen die de markt jou en ons stelt. We ontmoeten je graag in 2022!

Het team van Klantenfabriek.

 

Wil je meer weten?

Dat kan. Stel jouw vraag via ons contactformulier en we geven je zo snel mogelijk antwoord.

Meer blogs

De roadmap voor 2024

De roadmap voor 2024

Het is weer die tijd van het jaar waarin we vooruitblikken naar wat het volgende jaar in petto heeft. Plannen zijn gesmeed, begrotingen zijn opgesteld. Hopelijk heb je je budget voor 2024 al vastgelegd. Alles staat klaar voor een geweldig jaar, en wij zijn er klaar voor! Dus, waar gaan wij ons in 2024 specifiek op richten?

Met je gezicht in het nieuws

Met je gezicht in het nieuws

Het zal je maar gebeuren: ineens is jouw bedrijf in het nieuws. En komen er mensen met vragen. Betrokken medewerkers. Leveranciers. Of leden van jouw vereniging Soms zelfs journalisten. Die soms getraind zijn om jou de oneliners te laten zeggen die je eigenlijk niet in de krant wil hebben. En toch wil je transparant zijn. Dit is de checklist om je voor te bereiden op dat gesprek.

Waarom betaalde leadgeneratie op Facebook en LinkedIn niet werkt

Waarom betaalde leadgeneratie op Facebook en LinkedIn niet werkt

In een post op LinkedIn deelt Chris Walker, CEO van Refine Labs zijn analyse van de dataset van META (Facebook) over betaald adverteren voor B2B bedrijven. Ook Nederlandse B2B-bedrijven proberen al jarenlang te achterhalen of het goed is om te investeren in dit type campagnes. Zijn resultaten bevestigen wat hij (en wij) al lang vermoeden.

Contact

Caballerofabriek unit 71
Saturnusstraat 60
2516 AH Den Haag (plan je route)

Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Schrijf je nu in en ontvang elk kwartaal marketing- en verkooptips:

KvK: 66789060
BTW: 856698076B01

Volg ons ook op:

LinkedIn

Loading...