2021

2021 was het jaar waarin veel gebeurde. We hebben geleerd dat verwachtingen niet altijd uitkomen, dat het leven niet maakbaar is en dat we grote uitdagingen samen moeten oplossen.
Auteur: Camman Erik
Categorie: Sales, Communicatie, Marketing, Nieuws, Producten

2021

2021 was het jaar waarin veel gebeurde. We hebben geleerd dat verwachtingen niet altijd uitkomen, dat het leven niet maakbaar is en dat we grote uitdagingen samen moeten oplossen.
Auteur: Camman Erik
Categorie: Sales, Communicatie, Marketing, Nieuws, Producten

2021 was het jaar waarin veel gebeurde. We hebben geleerd dat verwachtingen niet altijd uitkomen, dat het leven niet maakbaar is en dat we grote uitdagingen samen moeten oplossen. We hebben relaties bestendigd en vernieuwd en we hebben van mensen afscheid moeten nemen.  We hebben gezien dat sommige uitdagingen groter zijn dan we als individu aankunnen.

Gelukkig hebben we in 2021 ook mooie projecten mogen maken en een bijdrage geleverd aan het resultaat van onze relaties, zowel zij die veel last hebben van de crisis als zij die ‘gewoon’ doorwerken.

In 2022 staan we nog steeds voor grote uitdagingen. Covid is nog niet weg, de wereld kent een unieke klimaatcrisis en de internationale verhoudingen staan op scherp. We bewegen ons in de richting van een nieuwe economie, misschien zelfs een nieuwe ordening. We hebben er, als ondernemers en directeuren, misschien niet direct mee te maken, maar het heeft wel invloed op onze toekomstplannen.

Ook wij hebben voor 2022 weer plannen gemaakt. Inmiddels zijn we eraan gewend dat we niet overal invloed op hebben, dus onze plannen zijn adaptief. Adaptief aan de veranderende omstandigheden en aan de eisen die de markt jou en ons stelt. We ontmoeten je graag in 2022!

Het team van Klantenfabriek.

 

Was dit voldoende informatie?

We deden ons best. We hopen dat je hebt gevonden wat je zocht. Als dat niet zo is beantwoorden we jouw vraag persoonlijk. Stel hem via ons contactformulier of whatsapp, dan krijg je per kerende post antwoord.

Meer blogs

Welke vraag stel jij?

Welke vraag stel jij?

Het is een feit. Mensen praten graag. We hebben veel kennis en delen die. Jij ook. Jouw bedrijf ook. Over jullie diensten. Jouw producten. We vertellen wat af. In dit blog vertel ik je (!) waarmee je jouw relatie met jouw klanten duurzaam maakt. Door te luisteren. Dus haak niet af. Lees. Ontdek de waarde van de vraag.

Marge maken? Differentieer jouw product!

Marge maken? Differentieer jouw product!

Productdifferentiatie. Het is een lang woord. Excuses. De definitie is nog iets langer: “Differentiatie is het aanbrengen van onderscheid op een product of dienst van dat van zijn concurrenten.” We leggen in dit blog uit wat de waarde van productdifferentiatie is. Dan kan jij beoordelen of het bij gaat bijdragen aan jouw resultaat.

Wat voor type ben jij?

Wat voor type ben jij?

Je communiceert met jouw (interne) klanten. Dat doe je op jouw eigen wijze. Het is goed om inzicht te hebben in jouw eigen houding. Misschien zelfs wel in de houding van jouw gesprekspartner.

HQ & Academy

CAB FAB
Saturnusstraat 60/71
2516 AH Den Haag
Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Zakelijk

Klantenfabriek B.V.
KvK: 66789060
BTW: 856698076B01
Onderdeel van:
High Attention Group B.V.

Bel direct