Klantenfabriek 3.0

Zoals elk jaar in januari delen we onze plannen voor het nieuwe jaar. Waar december bij ons de maand van reflectie en plannen maken is, is januari de maand van uitvoering. We barsten weer van de nieuwe plannen. Die delen we graag met je.
Auteur: Erik Camman
Categorie: Communicatie, Marketing, Nieuws, Sales

Practice what you preach: We starten het nieuwe jaar met de upgrade 3.0 van onze website. Het website gebruik van onze bezoekers is goed geanalyseerd. Daarmee hebben we het gebruiksgemak van de site verder verbeterd. We kiezen voor een duidelijk beeld. Producten en diensten krijgen een eigen uitstraling binnen dat beeld. Ze vertellen in duidelijke taal wanneer je ze moet inzetten en wat de best practices zijn.

Klantenfabriek als kenniscentrum.

Dat vinden onze bezoekers fijn. Ondanks corona hebben we vorig jaar weer meer dan honderd deelnemers aan onze korte workshops mogen ontvangen. Online blijft. Toch kijken we uit naar persoonlijker contact. We hebben niet voor niets ons eigen trainingscentrum in de Cabfab Den Haag.

In 2022 pakken we de groei weer op.

Veel bedrijven hebben in 2021 hun kosten moeten verlagen en zich moeten richten om hun dagelijkse handel goed draaiend te houden. We zien dat de Coronacrisis door veel bedrijven aangegrepen wordt hun blik op de toekomst te werpen en zich fit te maken voor deze nieuwe realiteit. Daardoor ontstaat behoefte aan uitvoerende kwaliteiten van Communicatie-, Marketing- en Salespartners. Wij hadden daardoor de tijd om onze producten verder te ontwikkelen.

Meer uitvoering

Daarom leggen wij meer nadruk op onze kwaliteit als producent van deze uitvoerende producten en diensten. Voor de meeste uitvoerende taken hebben we meer dan vijftien jaar ervaring. Soms meer dan dertig. We maakten er nooit reclame voor. Dachten dat dat vanzelfsprekend was. We gaan er meer over vertellen. Wil je meer weten waarom en hoe we websites bouwen en optimaliseren, blogs, vlogs en podcasts maken, direct klantcontact organiseren, social media kanalen inzetten, Linked in profielen beter maken, marktonderzoek doen, etc? Volg ons via Social of abonneer je op onze maandelijkse update.

Note to self:

We gaan meer vlogs en blogs maken. Voor onszelf. We waren er een beetje laggy in. Als je veel content voor klanten maakt vergeet je je eigen geluid.

Dat is ons plan voor 2022. Weer een stapje zetten in de ontwikkeling van Klantenfabriek. Wat is jouw plan voor 2022? En wat kunnen wij daarin voor jou betekenen?

Wat is jouw plan?

Wil je meer weten?

Dat kan. Stel jouw vraag via ons contactformulier en we geven je zo snel mogelijk antwoord.

Meer blogs

Trends en toekomstperspectieven

Dit is het derde blog in een serie van drie over de inzet van AI-agents in marketing en communicatie.Blog 1: Hoe wij marketing verbeteren met AIBlog 2: Onze randvoorwaarden aan AI Agents of maak direct een afspraak om te leren hoe we jouw marketing en verkoop...

Onze randvoorwaarden voor de inzet van AI

Dit is het tweede blog in een serie van drie over de inzet van AI-agents in marketing en communicatie.Blog 1: Hoe wij marketing verbeteren met AIBlog 3: Trends en toekomstperspectieven of maak direct een afspraak om te leren hoe we jouw marketing en verkoop verbeteren...

Hoe wij marketing verbeteren met AI

Dit is het eerste blog in een serie van drie over de inzet van AI-agents in marketing en communicatie.Blog 2: Onze randvoorwaarden aan AI AgentsBlog 3: Trends en toekomstperspectieven of maak direct een afspraak om te leren hoe we jouw marketing en verkoop verbeteren...

Contact

Caballerofabriek unit 81
Saturnusstraat 60
2516 AH Den Haag (plan je route)

Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Schrijf je nu in en ontvang elk kwartaal marketing- en verkooptips:

KvK: 66789060
BTW: 856698076B01

Volg ons ook op:

LinkedIn

Loading...