Practice what you preach: We starten het nieuwe jaar met de upgrade 3.0 van onze website. Het website gebruik van onze bezoekers is goed geanalyseerd. Daarmee hebben we het gebruiksgemak van de site verder verbeterd. We kiezen voor een duidelijk beeld. Producten en diensten krijgen een eigen uitstraling binnen dat beeld. Ze vertellen in duidelijke taal wanneer je ze moet inzetten en wat de best practices zijn.
Klantenfabriek als kenniscentrum.
Dat vinden onze bezoekers fijn. Ondanks corona hebben we vorig jaar weer meer dan honderd deelnemers aan onze korte workshops mogen ontvangen. Online blijft. Toch kijken we uit naar persoonlijker contact. We hebben niet voor niets ons eigen trainingscentrum in de Cabfab Den Haag.
In 2022 pakken we de groei weer op.
Veel bedrijven hebben in 2021 hun kosten moeten verlagen en zich moeten richten om hun dagelijkse handel goed draaiend te houden. We zien dat de Coronacrisis door veel bedrijven aangegrepen wordt hun blik op de toekomst te werpen en zich fit te maken voor deze nieuwe realiteit. Daardoor ontstaat behoefte aan uitvoerende kwaliteiten van Communicatie-, Marketing- en Salespartners. Wij hadden daardoor de tijd om onze producten verder te ontwikkelen.
Meer uitvoering
Daarom leggen wij meer nadruk op onze kwaliteit als producent van deze uitvoerende producten en diensten. Voor de meeste uitvoerende taken hebben we meer dan vijftien jaar ervaring. Soms meer dan dertig. We maakten er nooit reclame voor. Dachten dat dat vanzelfsprekend was. We gaan er meer over vertellen. Wil je meer weten waarom en hoe we websites bouwen en optimaliseren, blogs, vlogs en podcasts maken, direct klantcontact organiseren, social media kanalen inzetten, Linked in profielen beter maken, marktonderzoek doen, etc? Volg ons via Social of abonneer je op onze maandelijkse update.
Note to self:
We gaan meer vlogs en blogs maken. Voor onszelf. We waren er een beetje laggy in. Als je veel content voor klanten maakt vergeet je je eigen geluid.
Dat is ons plan voor 2022. Weer een stapje zetten in de ontwikkeling van Klantenfabriek. Wat is jouw plan voor 2022? En wat kunnen wij daarin voor jou betekenen?