Klantenfabriek 3.0

Zoals elk jaar in januari delen we onze plannen voor het nieuwe jaar. Waar december bij ons de maand van reflectie en plannen maken is, is januari de maand van uitvoering. We barsten weer van de nieuwe plannen. Die delen we graag met je.
Auteur: Erik Camman
Categorie: Communicatie, Marketing, Nieuws, Sales

Practice what you preach: We starten het nieuwe jaar met de upgrade 3.0 van onze website. Het website gebruik van onze bezoekers is goed geanalyseerd. Daarmee hebben we het gebruiksgemak van de site verder verbeterd. We kiezen voor een duidelijk beeld. Producten en diensten krijgen een eigen uitstraling binnen dat beeld. Ze vertellen in duidelijke taal wanneer je ze moet inzetten en wat de best practices zijn.

Klantenfabriek als kenniscentrum.

Dat vinden onze bezoekers fijn. Ondanks corona hebben we vorig jaar weer meer dan honderd deelnemers aan onze korte workshops mogen ontvangen. Online blijft. Toch kijken we uit naar persoonlijker contact. We hebben niet voor niets ons eigen trainingscentrum in de Cabfab Den Haag.

In 2022 pakken we de groei weer op.

Veel bedrijven hebben in 2021 hun kosten moeten verlagen en zich moeten richten om hun dagelijkse handel goed draaiend te houden. We zien dat de Coronacrisis door veel bedrijven aangegrepen wordt hun blik op de toekomst te werpen en zich fit te maken voor deze nieuwe realiteit. Daardoor ontstaat behoefte aan uitvoerende kwaliteiten van Communicatie-, Marketing- en Salespartners. Wij hadden daardoor de tijd om onze producten verder te ontwikkelen.

Meer uitvoering

Daarom leggen wij meer nadruk op onze kwaliteit als producent van deze uitvoerende producten en diensten. Voor de meeste uitvoerende taken hebben we meer dan vijftien jaar ervaring. Soms meer dan dertig. We maakten er nooit reclame voor. Dachten dat dat vanzelfsprekend was. We gaan er meer over vertellen. Wil je meer weten waarom en hoe we websites bouwen en optimaliseren, blogs, vlogs en podcasts maken, direct klantcontact organiseren, social media kanalen inzetten, Linked in profielen beter maken, marktonderzoek doen, etc? Volg ons via Social of abonneer je op onze maandelijkse update.

Note to self:

We gaan meer vlogs en blogs maken. Voor onszelf. We waren er een beetje laggy in. Als je veel content voor klanten maakt vergeet je je eigen geluid.

Dat is ons plan voor 2022. Weer een stapje zetten in de ontwikkeling van Klantenfabriek. Wat is jouw plan voor 2022? En wat kunnen wij daarin voor jou betekenen?

Wat is jouw plan?

Wil je meer weten?

Dat kan. Stel jouw vraag via ons contactformulier en we geven je zo snel mogelijk antwoord.

Meer blogs

10 manieren om hoogwaardige leads met ChatGPT te genereren  

10 manieren om hoogwaardige leads met ChatGPT te genereren  

Het landschap van leadgeneratie evolueert voortdurend, en bedrijven moeten zich aanpassen aan nieuwe methoden om potentiële klanten te bereiken en te converteren. Een opkomende kracht in dit domein is de integratie van kunstmatige intelligentie, met name ChatGPT, een geavanceerd taalmodel ontwikkeld door OpenAI. In dit blog gaan we verkennen hoe ChatGPT kan worden ingezet als een effectief instrument om hoogwaardige leads te genereren voor jouw bedrijf.

Mijn 10 e-mailmarketing tips om het openingspercentage te verhogen in 2024

Mijn 10 e-mailmarketing tips om het openingspercentage te verhogen in 2024

In dit blog onderzoeken we de wereld van e-mail openingspercentages, die niet alleen succes aanduiden maar ook cruciaal zijn voor betrokkenheid en conversie. Ontdek antwoorden op vragen zoals: Wat betekent het openingspercentage van een e-mail? Waarom is dit percentage zo belangrijk? We bieden 10 krachtige tips aan, variërend van het onderhouden van een schone e-maillijst tot het perfectioneren van uw onderwerpregel, om het openingspercentage te verhogen.

De 20 beste ChatGPT prompts voor marketing in 2024

De 20 beste ChatGPT prompts voor marketing in 2024

Ontdek 20 krachtige ChatGPT prompts voor content-, e-mail-, SEO- en socialmediamarketing. In de dynamische wereld van digitale marketing is ChatGPT dé sleutel tot innovatieve strategieën. Laat kunstmatige intelligentie je helpen om de aandacht te trekken, betrokkenheid te vergroten en conversies te stimuleren door middel van ChatGPT prompts.

HQ & Academy

CAB FAB
Saturnusstraat 60/71
2516 AH Den Haag
Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Zakelijk

Klantenfabriek B.V.
KvK: 66789060
BTW: 856698076B01
Onderdeel van:
High Attention Group B.V.

Loading...
Bel ons