Het werd bijna het project dat nooit meer doorging. Vòòr de Cornacrisis spraken we af om in 2020 de communicatie rond de vijfde editie van deze fietstocht door Den Haag te verzorgen. Uiteindelijk gaan we voor die vijfde editie in 2023 hard aan de bak.
Er is een hoop werk te verzetten. We brengen de social media in positie en maken nieuwe content voor de verschillende platforms. We gaan actief de markt op om ondernemingen te scoren die hun bedrijfsteam willen inschrijven. Dat is voor ons bekend terrein, maar deze keer extra leuk, omdat we dat doen met de ambassadeurs van De Haagse Hoed Challenge: Joop Zoetemelk, Cesar Zuiderwijk, Bas Muijs en Fred Zuiderwijk.
In de coronatijd konden we ons event niet organiseren. Nu gaan we, samen met Klantenfabriek, op weg naar de Haagse Hoed Challenge in 2023. We hebben erg veel plezier van jullie creatieve aanpak, enthousiasme en inzet. Met alles wat Klantenfabriek voor ons doet zijn jullie echt onze totaalleverancier.