Watersportvereniging Numansdorp

Ook verenigingen moeten met hun tijd meegaan. Voor de WSV Numansdorp werkten we aan een nieuwe positionering en maakten we de nieuwe website.

Een nieuwe website

Dat is meestal de eerste vraag die we krijgen. Maar we willen meer vragen krijgen. En zeker meer vragen stellen. Dus voordat we konden starten met dit project wilden we weten wat nu de waarden van deze vereniging zijn. En waar ze zich onderscheidt van de overige havens in de Zeeuwse Delta.

Een haven vol verhalen

Het eerste wat we leerden was dat deze kleine vereniging een mooie historie heeft en dat de leden veel hebben meegemaakt. Je loopt hier op de steiger nog wel eens tegen een wereldomzeiler aan, of mensen die lange tochten langs de Europese kust maken. Elk schip heeft een verhaal.

Logistiek goed gelegen

We leerden ook dat dit een prima haven is voor passanten die via de staande mastroute tussen het IJsselmeer, Amsterdam Zeeland en Antwerpen varen. Met prima faciliteiten, goede winkels en aangename horeca.

Geen ‘vakantieparadijs’

Zo’n positioneringsonderzoek gaat ook over wat het niet is: Het is geen ‘vakantieparadijs’ met zwembaden, disco’s en vertier voor de kinderen. Wie dat zoekt moet verderop in de delta zijn. 

Vernieuwing

Met al die informatie op zak zijn we gestart. En met de opdracht om een wat jonger publiek aan te spreken, want een vereniging heeft regelmatig behoefte aan nieuwe leden. Dus we kozen voor een wat modernere schrijfstijl, beeld dat jonge watersporters aanspreekt en verhalen die aansluiten bij de behoefte van de (potentiële) leden.

 

Voor zo’n vereniging is een nieuwe website altijd een heel project. Iedereen vindt er wel iets van, waardoor je veel op zoek bent naar draagvlak. En dat hebben we gevonden. Er staat nu een mooie website die uitstraalt wat wij willen en waar het contenteam goed mee uit de voeten kan.

Berend-Jan Bleeker

Voorzitter, Watersportvereniging Numansdorp

Was dit voldoende informatie?

We deden ons best. We hopen dat je hebt gevonden wat je zocht. Als dat niet zo is beantwoorden we jouw vraag persoonlijk. Stel hem via ons contactformulier of whatsapp, dan krijg je per kerende post antwoord.

Meer projecten

Haagse Hoed Challenge

Haagse Hoed Challenge

De Haagse Hoed Challenge is een fietstocht door kenmerkend Den Haag met als doel om zo veel mogelijk geld in te zamelen voor het Daniel den Hoed Fonds, dat wetenschappelijk onderzoek in het Erasmus MC Kanker Instituut mogelijk maakt.

OWNIT.

OWNIT.

Step into the learning zone met OWNIT. Om de groei van deze startup te faciliteren ontwikkelen we de strategie en maakten we goed bedienbare tweetalige website.

Laundryshop.nl

Laundryshop.nl

In een snel veranderende markt levert Laundryshop verbruiksartikelen en diensten voor stomerijwinkels. Aan ons de opdracht om hun communicatie te laten leiden tot crossselling.

Contact

Caballerofabriek unit 71
Saturnusstraat 60
2516 AH Den Haag (plan je route)

Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Schrijf je nu in en ontvang elk kwartaal marketing- en verkooptips:

KvK: 66789060
BTW: 856698076B01

Volg ons ook op:

LinkedIn

Loading...