Medo Clean voor 20 doelgroepen

Voor Medo Clean hebben we in 2019 een nieuwe website ontwikkeld. Doordat Medo Clean een aantal markten bedient met verschillende aankoopmotieven hebben we de site voorbereid om die markten te differentiëren.
Auteur: Erik Camman
Datum: 7 januari 2021
Categorie: Websites, LinkedIn, Video

Medo Clean voor 20 doelgroepen

Voor Medo Clean hebben we in 2019 een nieuwe website ontwikkeld. Doordat Medo Clean een aantal markten bedient met verschillende aankoopmotieven hebben we de site voorbereid om die markten te differentiëren.
Auteur: Erik Camman
Datum: 7 januari 2021
Categorie: Websites, LinkedIn, Video

Keuzes maken

Een belangrijke keuze bij de ontwikkeling van deze website was het uitganspunt dat we op één plaats alle doelgroepen wilden adresseren. Daar is de sectie “Medo Clean voor:” voor ingericht. Op basis van één template zijn beeld en tekst aan te passen aan de behoefte van de doelgroep.

Video

Voor Medo Clean maken we regelmatig korte video’s voor gebruik op de website en op social media. We kiezen voor een format waarbij we ons lieten inspireren door series als “How it’s made” waar we wel het antwoord op de vraag “Wat levert het de klant op?” aan hebben toegevoegd.

LinkedIn

De doelgroep van Medo Clean is actief op LinkedIn. We hebben de presentatie op dit platform in lijn gebracht met de merkbelofte. In deze campagne publiceren we regelmatige posts op de bedrijfspagina en nodigen we LinkedIn-leden uit de doelgroep uit om berichten te lezen en te delen. Naast connecties met potentiële klanten onderhouden we hier ook contact met de stakeholders in de branche.

Jouw eigen LinkedIn profiel verbeteren? Schrijf je in voor onze workshop.

Was dit voldoende informatie?

We deden ons best. We hopen dat je hebt gevonden wat je zocht. Als dat niet zo is beantwoorden we jouw vraag persoonlijk. Stel hem via ons contactformulier of whatsapp, dan krijg je per kerende post antwoord.

Meer projecten

OWNIT.

OWNIT.

Step into the learning zone met OWNIT. Om de groei van deze startup te faciliteren ontwikkelen we de strategie en maakten we goed bedienbare tweetalige website.

Laundryshop.nl

Laundryshop.nl

In een snel veranderende markt levert Laundryshop verbruiksartikelen en diensten voor stomerijwinkels. Aam ons de opdracht om hun communicatie te laten leiden tot crossselling.

Golden Green Hotels

Golden Green Hotels

Corporate website voor hotelgroep met integratie van reserveringsmodule Clock om bezoekers van vier hotels in Leiden Centrum (Golden Tulip, Tulip Inn, VIC en ibis) te faciliteren.

HQ & Academy

CAB FAB
Saturnusstraat 60/71
2516 AH Den Haag
Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Zakelijk

Klantenfabriek B.V.
KvK: 66789060
BTW: 856698076B01
Onderdeel van:
High Attention Group B.V.

Loading...
Bel direct