Golden Green Hotels

Corporate website voor hotelgroep met integratie van reserveringsmodule Clock om bezoekers van vier hotels in Leiden Centrum (Golden Tulip, Tulip Inn, VIC en ibis) te faciliteren.

Door het presenteren van lokale en regionale evenementen worden bezoekers op een andere wijze benaderd. In 2023 werken we aan SEO optimalistatie zodat het potentiele gastenbestand wordt verrijkt met mensen die geintereseerd zijn in Leiden.

We liepen, bij de ontwikkeling van onze website, tegen techische problemen aan. Dat werd door Klantenfabriek adequaat opgepakt. In een periode van drie maanden hebben ze ons design uitgewerkt en verbeterd en de integratie van ons Clock reserveringssysteem gerealiseerd.

Valerie Siemons

Marketing Manager, Golden Green Hotels

Was dit voldoende informatie?

We deden ons best. We hopen dat je hebt gevonden wat je zocht. Als dat niet zo is beantwoorden we jouw vraag persoonlijk. Stel hem via ons contactformulier of whatsapp, dan krijg je per kerende post antwoord.

Meer projecten

Haagse Hoed Challenge

Haagse Hoed Challenge

De Haagse Hoed Challenge is een fietstocht door kenmerkend Den Haag met als doel om zo veel mogelijk geld in te zamelen voor het diverse kanker gerelateerde doelen.

Watersportvereniging Numansdorp

Watersportvereniging Numansdorp

Ook verenigingen moeten met hun tijd meegaan. Voor de WSV Numansdorp werkten we aan een nieuwe positionering en maakten we de nieuwe website.

OWNIT.

OWNIT.

Step into the learning zone met OWNIT. Om de groei van deze startup te faciliteren ontwikkelen we de strategie en maakten we goed bedienbare tweetalige website.

Contact

Caballerofabriek unit 81
Saturnusstraat 60
2516 AH Den Haag (plan je route)

Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Schrijf je nu in en ontvang elk kwartaal marketing- en verkooptips:

KvK: 66789060
BTW: 856698076B01

Volg ons ook op:

LinkedIn

Loading...