Wat is jouw verhaal? Het geheim achter storytelling.

Storytelling is erg belangrijk voor uw bedrijf, maar waarom en wat is storytelling? Waar moet een goed verhaal aan voldoen? Hoe kan storytelling gebruikt worden om nieuwe klanten te trekken?
Auteur: Jasper Camman
Datum: 25 oktober 2016
Categorie: Communicatie

Wat is jouw verhaal? Het geheim achter storytelling.

Storytelling is erg belangrijk voor uw bedrijf, maar waarom en wat is storytelling? Waar moet een goed verhaal aan voldoen? Hoe kan storytelling gebruikt worden om nieuwe klanten te trekken?
Auteur: Jasper Camman
Datum: 25 oktober 2016
Categorie: Communicatie

Storytelling is erg belangrijk voor uw bedrijf, maar waarom en wat is storytelling? Waar moet een goed verhaal aan voldoen? Hoe kan storytelling gebruikt worden om nieuwe klanten te trekken?



Was dit voldoende informatie?

We deden ons best. We hopen dat je hebt gevonden wat je zocht. Als dat niet zo is beantwoorden we jouw vraag persoonlijk. Stel hem via ons contactformulier of whatsapp, dan krijg je per kerende post antwoord.

Meer blogs

Marge maken? Differentieer jouw product!

Productdifferentiatie. Het is een lang woord. Excuses. De definitie is nog iets langer: “Differentiatie is het aanbrengen van onderscheid op een product of dienst van dat van zijn concurrenten.” We leggen in dit blog uit wat de waarde van productdifferentiatie is. Dan kan jij beoordelen of het bij gaat bijdragen aan jouw resultaat.

Wat voor type ben jij?

Wat voor type ben jij?

Je communiceert met jouw (interne) klanten. Dat doe je op jouw eigen wijze. Het is goed om inzicht te hebben in jouw eigen houding. Misschien zelfs wel in de houding van jouw gesprekspartner.

De klantreis van Frodo

De klantreis van Frodo

Een belangrijke vraag bij acquisitie: “In welke fase zit mijn klant?” Het bepaalt de content die je moet leveren. Daarbij is “The hero’s journey” een fijn hulpmiddel. Hij toont hij dat mensen in elke fase een andere contentbehoefte hebben. Dat geldt voor epische...

HQ & Academy

CAB FAB
Saturnusstraat 60/71
2516 AH Den Haag
Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Zakelijk

Klantenfabriek B.V.
KvK: 66789060
BTW: 856698076B01
Onderdeel van:
High Attention Group B.V.

Bel direct