Wat is identiteit?

Om een goed verhaal neer te zetten moet je weten wat jouw organisatie is en waarvoor jullie staan. Voor een goed verhaal heb je een duidelijke bedrijfsidentiteit nodig. Maar wat is dat nou jouw bedrijfsidentiteit? Hoe kan je hierachter komen?
Auteur: Camman Jasper
Categorie: Communicatie

Wil je meer weten?

Dat kan. Stel jouw vraag via ons contactformulier of via Whatsapp en we geven je zo snel mogelijk antwoord.

Meer blogs

Met je gezicht in het nieuws

Met je gezicht in het nieuws

Het zal je maar gebeuren: ineens is jouw bedrijf in het nieuws. En komen er mensen met vragen. Betrokken medewerkers. Leveranciers. Of leden van jouw vereniging Soms zelfs journalisten. Die soms getraind zijn om jou de oneliners te laten zeggen die je eigenlijk niet in de krant wil hebben. En toch wil je transparant zijn. Dit is de checklist om je voor te bereiden op dat gesprek.

Hoe kies je de juiste segmentatiestrategie?

Hoe kies je de juiste segmentatiestrategie?

In de altijd evoluerende wereld van marketing is segmentatie een krachtig hulpmiddel gebleken om effectieve strategieën te creëren die doelgerichter en succesvoller zijn.

Hoe werf je kandidaten voor jouw vacature?

Hoe werf je kandidaten voor jouw vacature?

Een personeelsbemiddelaar heeft twee belangrijke commerciële kanten: het ontwikkelen van carrières voor professionals en het leveren van kwalitatief personeel aan organisaties. Het is belangrijk om de unieke behoeften van professionals en organisaties te begrijpen. Bedrijven en kandidaten worden steeds kritischer. Dat vraagt om gepersonaliseerde oplossingen. Gelukkig kunnen we deze goed automatiseren waardoor de werkdruk voor jouw intercedenten en recruiters vermindert.

HQ & Academy

CAB FAB
Saturnusstraat 60/71
2516 AH Den Haag
Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Zakelijk

Klantenfabriek B.V.
KvK: 66789060
BTW: 856698076B01
Onderdeel van:
High Attention Group B.V.

Loading...
Bel ons