Vijf vragen aan Roland van Dijke

Tijdens corona was het begeleiden van stagiairs best een uitdaging. Gelukkig startte Roland van Dijke aan het einde van de maatregelen. Hierdoor hebben we dus veel met elkaar kunnen werken en heeft hij zijn stage met een dikke voldoende afgesloten. Dat smaakt naar meer, dus heeft Roland besloten om het laatste jaar van zijn studie ‘duaal’ te maken, door bij ons te blijven werken. We zijn blij met zijn frisse blik. Tijd voor vijf vragen aan onze bokser uit het Groene Hart.
Auteur: Roland van Dijke
Categorie: Communicatie, Marketing, Nieuws

Vijf vragen aan Roland van Dijke

Tijdens corona was het begeleiden van stagiairs best een uitdaging. Gelukkig startte Roland van Dijke aan het einde van de maatregelen. Hierdoor hebben we dus veel met elkaar kunnen werken en heeft hij zijn stage met een dikke voldoende afgesloten. Dat smaakt naar meer, dus heeft Roland besloten om het laatste jaar van zijn studie ‘duaal’ te maken, door bij ons te blijven werken. We zijn blij met zijn frisse blik. Tijd voor vijf vragen aan onze bokser uit het Groene Hart.
Auteur: Roland van Dijke
Categorie: Communicatie, Marketing, Nieuws

Wie ben je en wat kom je hier doen?

Ik ben Roland van Dijke, 20 jaar en studeer Commerciële economie aan Hogeschool Leiden. Via mijn vorige stage ben ik in contact gekomen met Klantenfabriek en het klikte gelijk goed.

Ik heb besloten mijn derdejaars stage bij Klantenfabriek te doen en kwam hier om meer te leren over online marketing, SEO, SEA, content creatie, website optimalisatie en sales.

Wat is er leuk aan werken bij Klantenfabriek?

Binnen Klantenfabriek hangt er een gezellige sfeer. Er wordt veel gelachen en gepraat maar dit wordt ook gecombineerd met hard werken. Binnen het bedrijf wordt je als stagiair echt serieus genomen en worden goede ideeën opgenomen in het bedrijf. Verder vind ik het persoonlijk fijn dat je ‘werkt als je zin hebt’ dat klinkt een beetje raar maar je kan zelf je dagen indelen of je thuis of online werkt maar ook wanneer je begint en tot hoe laat. Hier komt het stukje vertrouwen bij kijken wat ik erg belangrijk vind binnen een bedrijf.

Wat is het beste advies dat je jouw klanten geeft?

Ik heb gemerkt in mijn stageperiode dat een van de belangrijkste aspecten van een goede klantrelatie toch echt communicatie is. Het niet duidelijk communiceren met elkaar brengt onduidelijkheden en een simpel belletje kan grote problemen voorkomen. Daarom is mijn beste advies om genoeg en duidelijk met klanten te communiceren en alles te overleggen.

Wat wil je de komende tijd verder ontwikkelen?

Het volgende studiejaar zal ik naast mijn studie te werk gaan bij Klantenfabriek waar ik erg veel zin in heb. Afgelopen stage heb ik me vooral met veel verschillende aspecten binnen mijn vakgebied beziggehouden zodat ik erachter kwam wat mij het meest interesseert. Op dit moment is dat SEO en SEA en wil ik me daar dus verder in ontwikkelen. Echter kom ik er tijdens het werken misschien ook achter wat ik daarnaast nog meer leuk vind om te doen en me daar ook in wil specialiseren.

Vul aan: Later als ik groot ben….

Later als ik groot ben heb ik de vrijheid om overal ter wereld te werken als online marketeer.

Meer weten over werken bij Klantenfabriek?

Was dit voldoende informatie?

We deden ons best. We hopen dat je hebt gevonden wat je zocht. Als dat niet zo is beantwoorden we jouw vraag persoonlijk. Stel hem via ons contactformulier of whatsapp, dan krijg je per kerende post antwoord.

Meer blogs

Een communicatieplan voor starters

Een communicatieplan voor starters

Een communicatieplan is essentieel voor jonge ondernemers. Het zorgt voor consistente en authentieke boodschappen, versterkt interne communicatie, bouwt sterke relaties op en biedt een solide aanpak tijdens crises. Door feedback en verbeteringen blijf je groeien en succesvol.

Waarom maak je een communicatieplan?

Waarom maak je een communicatieplan?

Een communicatieplan is essentieel voor succesvolle bedrijfscommunicatie. Het zorgt voor consistente en coherente boodschappen, versterkt interne communicatie, bouwt sterke externe relaties op en biedt een solide aanpak tijdens crisissituaties. Door feedback en continue verbetering blijft de communicatie effectief en gericht op de doelgroep.

De waarde van AI voor bedrijfscommunicatie

De waarde van AI voor bedrijfscommunicatie

Is het de heilige graal voor jouw bedrijfscommunicatie? Of slaat het alles plat tot onherkenbare saaie proposities? In dit blog delen we een artikel van Gys-Walt van Egdom en hebben we Chat GPT een reactie laten schrijven.

HQ & Academy

CAB FAB
Saturnusstraat 60/71
2516 AH Den Haag
Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Zakelijk

Klantenfabriek B.V.
KvK: 66789060
BTW: 856698076B01
Onderdeel van:
High Attention Group B.V.

Loading...
Bel direct