Vijf vragen aan Roland van Dijke

Tijdens corona was het begeleiden van stagiairs best een uitdaging. Gelukkig startte Roland van Dijke aan het einde van de maatregelen. Hierdoor hebben we dus veel met elkaar kunnen werken en heeft hij zijn stage met een dikke voldoende afgesloten. Dat smaakt naar meer, dus heeft Roland besloten om het laatste jaar van zijn studie ‘duaal’ te maken, door bij ons te blijven werken. We zijn blij met zijn frisse blik. Tijd voor vijf vragen aan onze bokser uit het Groene Hart.
Auteur: Roland van Dijke
Categorie: Communicatie, Marketing, Nieuws

Wie ben je en wat kom je hier doen?

Ik ben Roland van Dijke, 20 jaar en studeer Commerciële economie aan Hogeschool Leiden. Via mijn vorige stage ben ik in contact gekomen met Klantenfabriek en het klikte gelijk goed.

Ik heb besloten mijn derdejaars stage bij Klantenfabriek te doen en kwam hier om meer te leren over online marketing, SEO, SEA, content creatie, website optimalisatie en sales.

Wat is er leuk aan werken bij Klantenfabriek?

Binnen Klantenfabriek hangt er een gezellige sfeer. Er wordt veel gelachen en gepraat maar dit wordt ook gecombineerd met hard werken. Binnen het bedrijf wordt je als stagiair echt serieus genomen en worden goede ideeën opgenomen in het bedrijf. Verder vind ik het persoonlijk fijn dat je ‘werkt als je zin hebt’ dat klinkt een beetje raar maar je kan zelf je dagen indelen of je thuis of online werkt maar ook wanneer je begint en tot hoe laat. Hier komt het stukje vertrouwen bij kijken wat ik erg belangrijk vind binnen een bedrijf.

Wat is het beste advies dat je jouw klanten geeft?

Ik heb gemerkt in mijn stageperiode dat een van de belangrijkste aspecten van een goede klantrelatie toch echt communicatie is. Het niet duidelijk communiceren met elkaar brengt onduidelijkheden en een simpel belletje kan grote problemen voorkomen. Daarom is mijn beste advies om genoeg en duidelijk met klanten te communiceren en alles te overleggen.

Wat wil je de komende tijd verder ontwikkelen?

Het volgende studiejaar zal ik naast mijn studie te werk gaan bij Klantenfabriek waar ik erg veel zin in heb. Afgelopen stage heb ik me vooral met veel verschillende aspecten binnen mijn vakgebied beziggehouden zodat ik erachter kwam wat mij het meest interesseert. Op dit moment is dat SEO en SEA en wil ik me daar dus verder in ontwikkelen. Echter kom ik er tijdens het werken misschien ook achter wat ik daarnaast nog meer leuk vind om te doen en me daar ook in wil specialiseren.

Vul aan: Later als ik groot ben….

Later als ik groot ben heb ik de vrijheid om overal ter wereld te werken als online marketeer.

Meer weten over werken bij Klantenfabriek?

Wil je meer weten?

Dat kan. Stel jouw vraag via ons contactformulier en we geven je zo snel mogelijk antwoord.

Meer blogs

10 manieren om hoogwaardige leads met ChatGPT te genereren  

10 manieren om hoogwaardige leads met ChatGPT te genereren  

Het landschap van leadgeneratie evolueert voortdurend, en bedrijven moeten zich aanpassen aan nieuwe methoden om potentiële klanten te bereiken en te converteren. Een opkomende kracht in dit domein is de integratie van kunstmatige intelligentie, met name ChatGPT, een geavanceerd taalmodel ontwikkeld door OpenAI. In dit blog gaan we verkennen hoe ChatGPT kan worden ingezet als een effectief instrument om hoogwaardige leads te genereren voor jouw bedrijf.

Mijn 10 e-mailmarketing tips om het openingspercentage te verhogen in 2024

Mijn 10 e-mailmarketing tips om het openingspercentage te verhogen in 2024

In dit blog onderzoeken we de wereld van e-mail openingspercentages, die niet alleen succes aanduiden maar ook cruciaal zijn voor betrokkenheid en conversie. Ontdek antwoorden op vragen zoals: Wat betekent het openingspercentage van een e-mail? Waarom is dit percentage zo belangrijk? We bieden 10 krachtige tips aan, variërend van het onderhouden van een schone e-maillijst tot het perfectioneren van uw onderwerpregel, om het openingspercentage te verhogen.

De 20 beste ChatGPT prompts voor marketing in 2024

De 20 beste ChatGPT prompts voor marketing in 2024

Ontdek 20 krachtige ChatGPT prompts voor content-, e-mail-, SEO- en socialmediamarketing. In de dynamische wereld van digitale marketing is ChatGPT dé sleutel tot innovatieve strategieën. Laat kunstmatige intelligentie je helpen om de aandacht te trekken, betrokkenheid te vergroten en conversies te stimuleren door middel van ChatGPT prompts.

HQ & Academy

CAB FAB
Saturnusstraat 60/71
2516 AH Den Haag
Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Zakelijk

Klantenfabriek B.V.
KvK: 66789060
BTW: 856698076B01
Onderdeel van:
High Attention Group B.V.

Loading...
Bel ons