Vijf redenen waarom jouw secretaresse jouw event niét moet organiseren

Een belangrijk kanaal om de contacten met bestaande en nieuwe relaties aan te halen is een evenement. Naast alle mooie aspecten van dit evenement zijn er een aantal valkuilen waarin je kunt vallen. Valkuilen die je omzeilt door jouw event niet te laten organiseren door jouw secretaresse, maar door een event-professional. Vijf skills die jouw secretaresse niet heeft, maar onze event-organistoren wel.
Auteur: Erik Camman
Categorie: Communicatie
  1. Kennis
    Er verandert nog wel eens iets in de wereld. Event-professionals houden de markt in de gaten en zorgen ervoor dat jouw event gebruik maakt van de nieuwste technieken.
  2. Tijd
    Ongemerkt kost het organiseren van een event veel tijd. Voor het boeken van een eenvoudig event, maar ook het uitwerken en uitvoeren van de communicatiestrategie is jouw secretaresse al snel 40 tot 80 uur aan het werk.
  3. Ervaring
    Zoals in de meeste uitvoerende rollen is ervaring een niet te onderschatten skill bij het organiseren van een event. Dat voorkomt organisatieblunders en zorgt er voor dat jouw gasten een echte ‘wow’-ervaring hebben.
  4. Event-management
    Tijdens het event moet nog het nodige worden gemanaged. Een ervaren event manager acteert pro-actief en zorgt ervoor dat jouw personeel en gasten een zorgeloze tijd hebben.
  5. Kostenbeheersing
    Een door ons georganiseerd event blijft gegarandeerd binnen de begroting, omdat we alle onderdelen in kaart brengen. Onverwachte tegenvallers zijn niet voor jouw rekening.

Ben jij op zoek naar een event dat goed is geregeld en bijdraagt aan jouw resultaten?

High Attention Events levert met haar Teambuilding-aan-Tafel & Escape Room Quests een ruim aanbod aan events en spellen. meer weten?






Wil je meer weten?

Dat kan. Stel jouw vraag via ons contactformulier en we geven je zo snel mogelijk antwoord.

Meer blogs

De inzet van persona’s

De inzet van persona’s

We gebruiken in marketing vaak persona’s. Persona’s zijn geconstrueerde representaties van ideale doelgroepen, en hun juiste toepassing maakt communicatie meer doelgericht. Dit blog onderzoekt wat persona’s zijn, waarom ze zo krachtig zijn en hoe ze met succes kunnen worden toegepast in communicatiestrategieën.

Met je gezicht in het nieuws

Met je gezicht in het nieuws

Het zal je maar gebeuren: ineens is jouw bedrijf in het nieuws. En komen er mensen met vragen. Betrokken medewerkers. Leveranciers. Of leden van jouw vereniging Soms zelfs journalisten. Die soms getraind zijn om jou de oneliners te laten zeggen die je eigenlijk niet in de krant wil hebben. En toch wil je transparant zijn. Dit is de checklist om je voor te bereiden op dat gesprek.

Hoe kies je de juiste segmentatiestrategie?

Hoe kies je de juiste segmentatiestrategie?

In de altijd evoluerende wereld van marketing is segmentatie een krachtig hulpmiddel gebleken om effectieve strategieën te creëren die doelgerichter en succesvoller zijn.

HQ & Academy

CAB FAB
Saturnusstraat 60/71
2516 AH Den Haag
Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Zakelijk

Klantenfabriek B.V.
KvK: 66789060
BTW: 856698076B01
Onderdeel van:
High Attention Group B.V.

Loading...
Bel ons