Vijf redenen waarom jouw secretaresse jouw event niét moet organiseren

Door Erik Camman
11 februari 2019

Een belangrijk kanaal om de contacten met bestaande en nieuwe relaties aan te halen is een evenement. Naast alle mooie aspecten van dit evenement zijn er een aantal valkuilen waarin je kunt vallen. Valkuilen die je omzeilt door jouw event niet te laten organiseren door jouw secretaresse, maar door een event-professional. Vijf skills die jouw secretaresse niet heeft, maar onze event-organistoren wel.

  1. Kennis
    Er verandert nog wel eens iets in de wereld. Event-professionals houden de markt in de gaten en zorgen ervoor dat jouw event gebruik maakt van de nieuwste technieken.
  2. Tijd
    Ongemerkt kost het organiseren van een event veel tijd. Voor het boeken van een eenvoudig event, maar ook het uitwerken en uitvoeren van de communicatiestrategie is jouw secretaresse al snel 40 tot 80 uur aan het werk.
  3. Ervaring
    Zoals in de meeste uitvoerende rollen is ervaring een niet te onderschatten skill bij het organiseren van een event. Dat voorkomt organisatieblunders en zorgt er voor dat jouw gasten een echte ‘wow’-ervaring hebben.
  4. Event-management
    Tijdens het event moet nog het nodige worden gemanaged. Een ervaren event manager acteert pro-actief en zorgt ervoor dat jouw personeel en gasten een zorgeloze tijd hebben.
  5. Kostenbeheersing
    Een door ons georganiseerd event blijft gegarandeerd binnen de begroting, omdat we alle onderdelen in kaart brengen. Onverwachte tegenvallers zijn niet voor jouw rekening.

Ben jij op zoek naar een event dat goed is geregeld en bijdraagt aan jouw resultaten?

High Attention Events levert met haar Teambuilding-aan-Tafel & Escape Room Quests een ruim aanbod aan events en spellen. meer weten?

24 juli 2019
Time is on my side

Het is een bekend gegeven: je hebt een memo of artikel ontvangen waarvan je denkt 'dat leg ik even klaar om vanmiddag te lezen.' Vervolgens stort je je weer in de waan van de dag en de volgende morgen ligt dat artikel er nog steeds ongelezen bij. En zo kan dat nog wel een tijdje […]

Lees meer
27 juni 2019
De formule voor succes

Dat de wereld om ons snel verandert en dat succesvolle ondernemingen zich daarop aanpassen is inmiddels genoeg besproken. Dat laat de vraag open hoe deze bedrijven dat klaarspelen. Als we goed kijken naar succesvolle ondernemingen zien we drie factoren die dat succes bepalen: Geld, toeval en kennis. Idealiter in omgekeerde volgorde. Geld Ironisch genoeg is […]

Lees meer
11 februari 2019
Vijf redenen waarom jouw secretaresse jouw event niét moet organiseren

Een belangrijk kanaal om de contacten met bestaande en nieuwe relaties aan te halen is een evenement. Naast alle mooie aspecten van dit evenement zijn er een aantal valkuilen waarin je kunt vallen. Valkuilen die je omzeilt door jouw event niet te laten organiseren door jouw secretaresse, maar door een event-professional. Vijf skills die jouw […]

Lees meer

Geen nieuws missen?

Schrijf je in voor onze maandelijkse Nieuwsupdate!

info@klantenfabriek.nl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram