Vijf redenen waarom jouw secretaresse jouw event niét moet organiseren

Een belangrijk kanaal om de contacten met bestaande en nieuwe relaties aan te halen is een evenement. Naast alle mooie aspecten van dit evenement zijn er een aantal valkuilen waarin je kunt vallen. Valkuilen die je omzeilt door jouw event niet te laten organiseren door jouw secretaresse, maar door een event-professional. Vijf skills die jouw secretaresse niet heeft, maar onze event-organistoren wel.
Auteur: Erik Camman
Categorie: Communicatie
  1. Kennis
    Er verandert nog wel eens iets in de wereld. Event-professionals houden de markt in de gaten en zorgen ervoor dat jouw event gebruik maakt van de nieuwste technieken.
  2. Tijd
    Ongemerkt kost het organiseren van een event veel tijd. Voor het boeken van een eenvoudig event, maar ook het uitwerken en uitvoeren van de communicatiestrategie is jouw secretaresse al snel 40 tot 80 uur aan het werk.
  3. Ervaring
    Zoals in de meeste uitvoerende rollen is ervaring een niet te onderschatten skill bij het organiseren van een event. Dat voorkomt organisatieblunders en zorgt er voor dat jouw gasten een echte ‘wow’-ervaring hebben.
  4. Event-management
    Tijdens het event moet nog het nodige worden gemanaged. Een ervaren event manager acteert pro-actief en zorgt ervoor dat jouw personeel en gasten een zorgeloze tijd hebben.
  5. Kostenbeheersing
    Een door ons georganiseerd event blijft gegarandeerd binnen de begroting, omdat we alle onderdelen in kaart brengen. Onverwachte tegenvallers zijn niet voor jouw rekening.

Ben jij op zoek naar een event dat goed is geregeld en bijdraagt aan jouw resultaten?

High Attention Events levert met haar Teambuilding-aan-Tafel & Escape Room Quests een ruim aanbod aan events en spellen. meer weten?






Wil je meer weten?

Dat kan. Stel jouw vraag via ons contactformulier en we geven je zo snel mogelijk antwoord.

Meer blogs

Hoe zet je jouw product succesvol in de markt? Het geheim zit in marktonderzoek 

Hoe zet je jouw product succesvol in de markt? Het geheim zit in marktonderzoek 

Je hebt een geweldig product of een innovatieve dienst. Fantastisch! Maar hoe zorg je ervoor dat de markt dat ook zo ziet? Een sterke lancering vraagt om meer dan alleen enthousiasme; het begint met goed marktonderzoek. Dit onderzoek helpt je om de markt scherp te begrijpen, de juiste doelgroep te bereiken, en jouw boodschap direct raak te laten zijn. Hier zijn vijf essentiële stappen om jouw product stevig in de markt te zetten, met marktonderzoek als stevige basis.

De inzet van persona’s

De inzet van persona’s

We gebruiken in marketing vaak persona’s. Persona’s zijn geconstrueerde representaties van ideale doelgroepen, en hun juiste toepassing maakt communicatie meer doelgericht. Dit blog onderzoekt wat persona’s zijn, waarom ze zo krachtig zijn en hoe ze met succes kunnen worden toegepast in communicatiestrategieën.

Contact

Caballerofabriek unit 81
Saturnusstraat 60
2516 AH Den Haag (plan je route)

Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Schrijf je nu in en ontvang elk kwartaal marketing- en verkooptips:

KvK: 66789060
BTW: 856698076B01

Volg ons ook op:

LinkedIn

Loading...