DE BASIS
DE klantenfabriek machinesHoe meer de commerciële processen van een onderneming zijn gestructureerd, hoe meer controle je erover hebt. Het proces begint bij de bedrijfsstrategie, de missie & de visie. Deze vertalen we in drie machines naar de markt:
IMAGOMACHINE

Met de ImagoMachine vertalen we de missie en visie van jouw bedrijf naar een duidelijke communicatiestrategie. Een goede match tussen missie, visie en hoe je deze uitdraagt, zorgt ervoor dat jij klanten bereikt die bij jouw organisatie passen.
LEADMACHINE

Heb je jouw businesstrategie op orde en weet je welke product marktcombinatie voor jou het best rendeert? Dan is LeadMachine dé oplossing om jouw prospectbestand uit te breiden, zodat jouw verkoopteam een stabiele aanwas van nieuwe leads heeft.
SALESMACHINE

In de SalesMachine onderzoeken we wat de beste product marktcombinaties zijn. Door te weten welke koopmotieven klanten hebben communiceer je veel gerichter, waardoor je effectiever met je tijd omgaat en de verwachtingen van potentiële klanten invult.
De klantenfabriek begrijpt als geen ander dat het vinden en binden van klanten geen sprint maar een marathon is.
Op deze wijze werken ze ook aan de relatie met haar eigen klanten: oplossingsgericht en altijd met een helpende hand.
Vanwege Corona heeft het team van Klantenfabriek ons geholpen door in korte tijd onze propositie van live experiential learning om te zetten naar online virtual learning. Klantenfabriek heeft voor ons markt- en SEO-onderzoek gedaan, de website aangepast en daarna hebben we samen content in de vorm van relevante artikelen gecreëerd.
The Admin People speelt als enige organisatie in Nederland concreet in op de roep om flexwerken en een vaste baan te mogelijk te maken. Klantenfabriek helpt onsmet het vertalen hiervan naar de markt om dit een strategische positie te geven binnen hun HR beleid. Daarnaast ondersteunt Klantenfabriek ons met het implementeren van online marketing tools.
Door Klantenfabriek heb ik een diepgaand inzicht gekregen waar en waarom mijn huidige klanten mij vinden. Daarmee kan ik lang vooruit en heb ik controle over mijn marketing- en verkoopinspanningen.
Ondersteunende diensten
''We bedenken niet alleen content en kanalen; we bouwen ze ook.
Daarvoor hebben we specialisten in huis.''
Callcenter
In ons contactcenter doen we telefonisch en online onderzoek naar de behoefte doelgroepen, markten en klanten. Daarnaast maken we afspraken. Met meer dan 20 jaar ervaring leveren onze collega’s een waardevolle kwalitatieve ondersteuning van jouw commerciële proces.
Drukwerk
Drukwerk is een onderschat kanaal, maar de attentiewaarde van een persoonlijke brief is vele malen hoger dan van een droge e-mail.
Business Development
Bedrijfskundig advies wanneer je commercie goed loopt en je gaat groeien kan je tegen verschillende bedrijfskundige zaken oplopen. Zo kunnen processen stroef gaan lopen of je moet personeel aannemen om de groei te faciliteren. Onze bedrijfskundige consultants helpen bedrijven tijdens het groeien.
Websites en landingspagina's
Web en content zijn belangrijk wanneer je je commerciële proces gaat verbeteren. We bouwen websites en landingspagina’s en ontwikkelen content voor deze kanalen. We helpen bedrijven met het schrijven van blogs, het maken van video’s en het ontwikkelen van campagnes rondom grote gebeurtenissen.
Business events
Evenementen zorgen voor een optimale klantbeleving. Je kan alles wat je doet en wat het oplevert opschrijven of zelfs op video zetten, maar uiteindelijk is het erg krachtig als een potentiële klant je product of dienst ervaart en de mensen achter het bedrijf leert kennen. Onze eventmanagers koppelen creativiteit aan een vlekkeloze organisatie van jouw event.
Start vandaag met betere sales
Plan een gratis adviesgesprek
professionals
Onze consultants

Jasper Camman, BSC
Communicatieadviseur
Onze communicatie wetenschapper (UVA 2018)j paart een goed onderbouwde analyse aan een praktische houding, waar onze relaties warempel nog wel eens baat bij hebben.

Maja de Jongh
Business Developer
Spot-on en empathie zijn de twee kerncompetenties van Maja, die zich, soms als wervelwind en daarna weer beschouwend, snel doordringt tot jouw belangrijke vragen en daar met jou antwoorden op formuleert.

Eric Neeteson Lemkes
Channel Manager
Eric is onze operationele tovenaar met dertig jaar ervaring in de grafische industrie. Hij heeft een scherp oog voor het consequent doorvoeren van jouw huisstijl. Drukwerk, beursstands, websites, advertentie en lineaire media zijn bij hem in zeer vertrouwde handen.
Erik Camman
Business Developer
Erik werkt voor onze opdrachtgevers aan de commerciele ontwikkeling van hun organisatie. Zorgt er daarnaast voor dat er af en toe een nieuwe opdrachtgever bij komt en geeft wat richting aan ons bedrijf. Ontkent dat hij in een midlife-crisis zit, maar loopt ons toch iets te vaak in een leren jasje rond zijn sportauto.

Dave Naar
Traffic Manager
Onze favoriete teddybeer is hij onze specialist in het activeren van potentiele klanten voor opdrachtgevers.
Daarnaast zorgt hij er intern en extern voor dat iedereen zijn content op tijd aanlevert. Als we dat niet doen ontpopt hij zich als brombeer.

Rick Elskamp
Social Consultant
De wijzen komen uit het oosten en Rick ook. Onze gespierde junior is een man van weinig woorden, maar erg veel inhoud.