tarieven

IMAGO machine
  • Kennis over jouw doelgroep en hun behoeftes.
  • Een adaptief communicatieplan voor de komende jaren.
  • Een constant imago passend bij jouw onderneming en doelgroep.

 LITE 

BASIC

 PRO  

995

2500

3500

Inventarisatie huidige situatie
Beschrijven gewenste situatie
Communicatiematrix
Contentplan
Concurrentieanalyse
Communicatieplan
Klantonderzoek
Marktverkenning
Imago Builder
Merkmap
VRAAG AAN VRAAG AAN VRAAG AAN

Download het productblad

ImagoMAchine

Alles wat je altijd al wilde weten over de imagomachine

veelgestelde vragen

Wat levert een imago Machine op?

Een Imago Machine leidt tot een verlaging van je verkoopkosten. Doordat je praat met mensen die aansluiten bij jouw propositie, kan je ze gemakkelijker overtuigen. Dit scheelt tijd (en dus geld). Daarnaast leidt het tot een verhoging van klantloyaliteit. Doordat je verwachtingen schept die in lijn zijn met wie jij bent, zijn klanten sneller tevreden over jouw bedrijf. Met de ImagoMachine maken we van jouw onderneming een merk dat onthouden wordt.

Wat doet een IMAGO Machine?

Met de ImagoMachine vertalen we de missie en visie van jouw bedrijf naar een duidelijke communicatiestrategie. Een goede match tussen missie, visie en hoe je deze uitdraagt, zorgt ervoor dat jij klanten bereikt die bij jouw organisatie passen.

Hoe bespaar ik kosten met een imagomachine?

Imagomachine leidt tot een verlaging van je verkoopkosten. Doordat je praat met mensen die aansluiten bij jouw propositie, kan je ze gemakkelijker overtuigen. Dit scheelt tijd (en dus geld). Daarnaast leidt het tot een verhoging van klantloyaliteit. Doordat je verwachtingen schept die in lijn zijn met wie jij bent, zijn klanten sneller tevreden over jouw bedrijf. Met de ImagoMachine maken we van jouw onderneming een merk dat onthouden wordt.

Wat is een inventarisatie?

INVENTARISEREN HUIDIGE SITUATIE
In sessie één beschrijven we de huidige situatie. Wat zijn je missie en visie? Welke waarden maakt je merk uniek? En welke content wordt via welke kanalen verspreid? Door de juiste vragen te stellen en door te vragen krijgen we alle informatie boven en zetten we alles goed op een rijtje.

GEWENSTE SITUATIE
In de tweede sessie beschrijven we de gewenste situatie. Dit doen we door het invullen de merkmap. Op wie richt jij je? Hoe wil je het merk lading geven? En hoe gaat het merk eruit zien? Met de ingevulde merkmap gaan we aan de slag met een communicatiestrategie.

COMMUNICATIESTRATEGIE ONTWIKKELEN
Tussen sessie twee en drie gaan we een communicatiestrategie ontwikkelen. In het plan staat wat we gaan communiceren, op welke kanalen en met welk doel. In de derde sessie verfijnen we het plan en maken we het af.

Hoe komen we van strategie naar merk en markt?

Binnen ImagoMachine ontwikkelen we een merk en bijbehorende communicatiestrategie. Op basis van jouw missie en visie en ontwikkelen we communicatie via de gewenste kanalen. Op deze manier creëren we communicatie die aansluit bij jou en jouw doelgroep. Zo weten we zeker dat prospects interesse ontwikkelen in jouw bedrijf en diensten. We ontdekken hoe jouw doelgroep er uit ziet en hoe we deze op de juiste manier aanspreken.

Start vandaag met betere sales

plan een gratis adviesgesprek

Wat is jouw plan voor 2021?

Het zijn onzekere tijden. Veel plannen die gemaakt zijn voor 2020 konden in maart de prullenbak of ijskast in. Hoe onderneem je in onzekere tijden? En welke ontwikkelingen zie je in 2021 waar je op kan inspelen? Deze vragen en meer beantwoorden we in ons nieuwe webinar 'Plannen maken voor 2021.'