TARIEVEN
Lead Machine
- Verrijk jouw leads door hun interacties met jouw onderneming te meten.
- Optimaliseer de marketing van jouw bedrijf met de tools uit de LeadMachine.
- Zorg ervoor dat je met zo min mogelijk inspanning prospects tot klant maakt.
FAQ
Veel Gestelde Vragen
Wat levert een Lead Machine op?
Lead Machine zorgt ervoor dat je controle hebt over de autonome omzet- en margegroei van jouw onderneming.
Wat doet een Lead Machine?
Met de LeadMachine verzamelen we data over de online interacties van jouw doelgroep. Door het traceren van de marketingkanalen houden we bij wat jouw prospects bezig houdt en worden er profielen opgebouwd op basis van hun behoeftes (Persona’s).
Wat is het resultaat van Lead Machine?
De interactie die de prospects met deze campagnes hebben bepaalt waarin deze zich bevinden in het aankoopproces. Door middel van Lead Scoring bepalen we wanneer een prospect klaar is om overgedragen te worden aan de salesafdeling. Hoe hoger de score is, hoe meer de verkoper in kan spelen op de behoeftes van de prospects en hoe groter de kans is dat de prospect klant zal worden.
Wanneer zet je een LeadMachine in?
De LeadMachine wordt ingezet om de effectiviteit van communicatie te meten en het marketingproces zo efficiënt mogelijk te maken door gericht gebruik te maken van marketing automation. Om van een prospect een lead te maken bieden we deze op het juiste moment de juiste informatie. We ondersteunen dat proces met geautomatiseerde triggers. Daarnaast is het belangrijk om de effectiviteit te meten om erachter te komen wanneer mensen gevoelig zijn voor bepaalde informatie.
Start vandaag met betere sales
Plan een gratis adviesgesprek