TARIEVEN

Lead Machine

 

  • Verrijk jouw leads door hun interacties met jouw onderneming te meten.
  • Optimaliseer de marketing van jouw bedrijf met de tools uit de LeadMachine.
  • Zorg ervoor dat je met zo min mogelijk inspanning prospects tot klant maakt.

 LITE 

BASIC

 PRO  

495

per maand

995

per maand

1495

per maand

Email Monitoring
A/B Testing
Helpdesk Tickets 3 10 30
Marketing Automation
Campagne Workflows
Lead Scoring
CRM
VRAAG AAN VRAAG AAN VRAAG AAN

Download het productblad

LeadMachine

FAQ

Veel Gestelde Vragen

Wat levert een Lead Machine op?

Lead Machine zorgt ervoor dat je controle hebt over de autonome omzet- en margegroei van jouw onderneming.

Wat doet een Lead Machine?

Met de LeadMachine verzamelen we data over de online interacties van jouw doelgroep. Door het traceren van de marketingkanalen houden we bij wat jouw prospects bezig houdt en worden er profielen opgebouwd op basis van hun behoeftes (Persona’s).

Wat is het resultaat van Lead Machine?

De interactie die de prospects met deze campagnes hebben bepaalt waarin deze zich bevinden in het aankoopproces. Door middel van Lead Scoring bepalen we wanneer een prospect klaar is om overgedragen te worden aan de salesafdeling. Hoe hoger de score is, hoe meer de verkoper in kan spelen op de behoeftes van de prospects en hoe groter de kans is dat de prospect klant zal worden.

Wanneer zet je een LeadMachine in?

De LeadMachine wordt ingezet om de effectiviteit van communicatie te meten en het marketingproces zo efficiënt mogelijk te maken door gericht gebruik te maken van marketing automation. Om van een prospect een lead te maken bieden we deze op het juiste moment de juiste informatie. We ondersteunen dat proces met geautomatiseerde triggers. Daarnaast is het belangrijk om de effectiviteit te meten om erachter te komen wanneer mensen gevoelig zijn voor bepaalde informatie.

Start vandaag met betere sales

Plan een gratis adviesgesprek

Wat is jouw plan voor 2021?

Het zijn onzekere tijden. Veel plannen die gemaakt zijn voor 2020 konden in maart de prullenbak of ijskast in. Hoe onderneem je in onzekere tijden? En welke ontwikkelingen zie je in 2021 waar je op kan inspelen? Deze vragen en meer beantwoorden we in ons nieuwe webinar 'Plannen maken voor 2021.'