Keuze voor websites: WordPress met Divi Builder

We maken websites. Voor complexere producten leveren we maatwerk, voor de meeste commerciële sites kiezen we voor Wordpress met Divi Builder.
Auteur: Erik Camman
Categorie: Marketing, Producten

Elk project is anders. Daarom maken we gebruik van meerde platforms om websites op te bouwen. Soms kiezen we voor WordPress. Klantenfabriek maakt gebruik van Divi als builder voor WordPress websites. Daarvoor hebben we een aantal redenen.

Drie redenen waarom wij de Divi Builder gebruiken voor WordPress websites

1. Klanten houden van de Divi Builder

Dit is de belangrijkste reden waarom we de Divi Builder gebruiken. Wij ontwerpen en bouwen al 15 jaar websites. Ik herinner me de dagen dat we elke pagina moesten coderen met html. Klantwijzigingen doorvoeren was altijd een probleem. En elke keer dat de klant een verandering wilde, moesten we het voor hen doen. WordPress was een uitkomst voor klanten die hun eigen onderhoud doen. Klanten konden nu hun eigen sites updaten. Bekijk hier een aantal van onze websites.

Het werken in de backend van een website is onoverzichtelijk

Het enige probleem met de eerste generatie WordPress-sites was dat we aangepaste velden moesten gebruiken en dat het maken van interessante lay-outs nog steeds veel ontwikkeltijd kostte. En om 100% eerlijk te zijn, waren slechts enkele van onze klanten in staat om door het CMS te navigeren. Met de Divi Builder kunnen onze klanten nu eenvoudig op de daadwerkelijke pagina klikken en wijzigingen aanbrengen. Ik denk dat dit voor klanten een winnaar is, omdat ze kunnen zien en klikken waar ze willen bewerken. Nooit meer zoeken in het dashboard naar de stukjes inhoud die ze willen updaten.

Met Divi weet je precies hoe een pagina eruitziet

Divi noemt het de kracht van direct visueel webdesign en het is echt geweldig. We hebben nu over het algemeen slechts een kort overdrachtsgesprek om de klant kennis te laten maken met de Divi Builder en ze zijn helemaal klaar om zelf aan de slag te gaan.

2. Divi versnelt de ontwikkeltijd

Het kunnen opslaan en hergebruiken van Divi-lay-outs is het beste voor webontwerpers die de Divi Builder gebruiken. We zijn druk bezig met het uitbreiden van onze Divi-lay-outbibliotheek. De meeste sites hebben vergelijkbare functies, zoals bijvoorbeeld call-to-actions en team (mensen) secties. Het heeft geen zin om deze lay-outs voor elke nieuwe site opnieuw te maken. Het enige wat we doen is bibliotheekitems importeren en de stijlen, afbeeldingen en inhoud bijwerken.

Divi heeft een grote gemeenschap met ontwikkelaar en ontwerpers

Wat nog meer cool is aan Divi-lay-outs, is de enorme gemeenschap van Divi-ontwikkelaars en -ontwerpers. U kunt rond Googlen en gratis en premium Divi-lay-outs vinden die andere ontwerpers en ontwikkelaars vooraf hebben gemaakt. Je krijgt niet alleen vaak een gratis Divi-lay-out, maar je kunt hun ontwerp hergebruiken en zien hoe ze het hebben gemaakt.

De Divi Builder wordt ook geleverd met automatisch opslaan. Laat me je vertellen dat er niets zo vervelend is als een verbroken verbinding en al je werk verliezen. De Divi Builder maakt ook back-ups van alle wijzigingen, zodat je deze gemakkelijk kunt herstellen als je tegen problemen aanloopt.

3. Eenvoudig te updaten

We hebben in het verleden andere thema’s gebruikt en ook al maken we altijd onderliggende thema’s, als de site wordt bijgewerkt, moeten we uren besteden aan het oplossen van de bugs van de update. Met de Divi builder hebben we veel minder problemen bij het updaten. Het is van vitaal belang om sites bij te werken, vooral als het een beveiligingsupdate is.

Samengevat

Doordat wij Divi gebruiken heb jij een website die eenvoudig te onderhouden is en die we snel kunnen laten meebewegen met de behoefte van de jouw markt. En omdat Klantenfabriek een full service provider is maak jij de keuze wat je zelf wilt doen of wat wij voor jou uitvoeren.

Benieuwd of een WordPress website met Divi builder iets voor jou is? Neem dan hieronder contact op.

Wil je meer weten?

Dat kan. Stel jouw vraag via ons contactformulier en we geven je zo snel mogelijk antwoord.

Meer blogs

10 manieren om hoogwaardige leads met ChatGPT te genereren  

10 manieren om hoogwaardige leads met ChatGPT te genereren  

Het landschap van leadgeneratie evolueert voortdurend, en bedrijven moeten zich aanpassen aan nieuwe methoden om potentiële klanten te bereiken en te converteren. Een opkomende kracht in dit domein is de integratie van kunstmatige intelligentie, met name ChatGPT, een geavanceerd taalmodel ontwikkeld door OpenAI. In dit blog gaan we verkennen hoe ChatGPT kan worden ingezet als een effectief instrument om hoogwaardige leads te genereren voor jouw bedrijf.

Mijn 10 e-mailmarketing tips om het openingspercentage te verhogen in 2024

Mijn 10 e-mailmarketing tips om het openingspercentage te verhogen in 2024

In dit blog onderzoeken we de wereld van e-mail openingspercentages, die niet alleen succes aanduiden maar ook cruciaal zijn voor betrokkenheid en conversie. Ontdek antwoorden op vragen zoals: Wat betekent het openingspercentage van een e-mail? Waarom is dit percentage zo belangrijk? We bieden 10 krachtige tips aan, variërend van het onderhouden van een schone e-maillijst tot het perfectioneren van uw onderwerpregel, om het openingspercentage te verhogen.

De 20 beste ChatGPT prompts voor marketing in 2024

De 20 beste ChatGPT prompts voor marketing in 2024

Ontdek 20 krachtige ChatGPT prompts voor content-, e-mail-, SEO- en socialmediamarketing. In de dynamische wereld van digitale marketing is ChatGPT dé sleutel tot innovatieve strategieën. Laat kunstmatige intelligentie je helpen om de aandacht te trekken, betrokkenheid te vergroten en conversies te stimuleren door middel van ChatGPT prompts.

HQ & Academy

CAB FAB
Saturnusstraat 60/71
2516 AH Den Haag
Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Zakelijk

Klantenfabriek B.V.
KvK: 66789060
BTW: 856698076B01
Onderdeel van:
High Attention Group B.V.

Loading...
Bel ons