Keuze voor websites: WordPress met Divi Builder

We maken websites. Voor complexere producten leveren we maatwerk, voor de meeste commerciële sites kiezen we voor Wordpress met Divi Builder.
Auteur: Erik Camman
Categorie: Marketing, Producten

Keuze voor websites: WordPress met Divi Builder

We maken websites. Voor complexere producten leveren we maatwerk, voor de meeste commerciële sites kiezen we voor Wordpress met Divi Builder.
Auteur: Erik Camman
Categorie: Marketing, Producten

Elk project is anders. Daarom maken we gebruik van meerde platforms om websites op te bouwen. Soms kiezen we voor WordPress. Klantenfabriek maakt gebruik van Divi als builder voor WordPress websites. Daarvoor hebben we een aantal redenen.

Drie redenen waarom wij de Divi Builder gebruiken voor WordPress websites

1. Klanten houden van de Divi Builder

Dit is de belangrijkste reden waarom we de Divi Builder gebruiken. Wij ontwerpen en bouwen al 15 jaar websites. Ik herinner me de dagen dat we elke pagina moesten coderen met html. Klantwijzigingen doorvoeren was altijd een probleem. En elke keer dat de klant een verandering wilde, moesten we het voor hen doen. WordPress was een uitkomst voor klanten die hun eigen onderhoud doen. Klanten konden nu hun eigen sites updaten. Bekijk hier een aantal van onze websites.

Het werken in de backend van een website is onoverzichtelijk

Het enige probleem met de eerste generatie WordPress-sites was dat we aangepaste velden moesten gebruiken en dat het maken van interessante lay-outs nog steeds veel ontwikkeltijd kostte. En om 100% eerlijk te zijn, waren slechts enkele van onze klanten in staat om door het CMS te navigeren. Met de Divi Builder kunnen onze klanten nu eenvoudig op de daadwerkelijke pagina klikken en wijzigingen aanbrengen. Ik denk dat dit voor klanten een winnaar is, omdat ze kunnen zien en klikken waar ze willen bewerken. Nooit meer zoeken in het dashboard naar de stukjes inhoud die ze willen updaten.

Met Divi weet je precies hoe een pagina eruitziet

Divi noemt het de kracht van direct visueel webdesign en het is echt geweldig. We hebben nu over het algemeen slechts een kort overdrachtsgesprek om de klant kennis te laten maken met de Divi Builder en ze zijn helemaal klaar om zelf aan de slag te gaan.

2. Divi versnelt de ontwikkeltijd

Het kunnen opslaan en hergebruiken van Divi-lay-outs is het beste voor webontwerpers die de Divi Builder gebruiken. We zijn druk bezig met het uitbreiden van onze Divi-lay-outbibliotheek. De meeste sites hebben vergelijkbare functies, zoals bijvoorbeeld call-to-actions en team (mensen) secties. Het heeft geen zin om deze lay-outs voor elke nieuwe site opnieuw te maken. Het enige wat we doen is bibliotheekitems importeren en de stijlen, afbeeldingen en inhoud bijwerken.

Divi heeft een grote gemeenschap met ontwikkelaar en ontwerpers

Wat nog meer cool is aan Divi-lay-outs, is de enorme gemeenschap van Divi-ontwikkelaars en -ontwerpers. U kunt rond Googlen en gratis en premium Divi-lay-outs vinden die andere ontwerpers en ontwikkelaars vooraf hebben gemaakt. Je krijgt niet alleen vaak een gratis Divi-lay-out, maar je kunt hun ontwerp hergebruiken en zien hoe ze het hebben gemaakt.

De Divi Builder wordt ook geleverd met automatisch opslaan. Laat me je vertellen dat er niets zo vervelend is als een verbroken verbinding en al je werk verliezen. De Divi Builder maakt ook back-ups van alle wijzigingen, zodat je deze gemakkelijk kunt herstellen als je tegen problemen aanloopt.

3. Eenvoudig te updaten

We hebben in het verleden andere thema’s gebruikt en ook al maken we altijd onderliggende thema’s, als de site wordt bijgewerkt, moeten we uren besteden aan het oplossen van de bugs van de update. Met de Divi builder hebben we veel minder problemen bij het updaten. Het is van vitaal belang om sites bij te werken, vooral als het een beveiligingsupdate is.

Samengevat

Doordat wij Divi gebruiken heb jij een website die eenvoudig te onderhouden is en die we snel kunnen laten meebewegen met de behoefte van de jouw markt. En omdat Klantenfabriek een full service provider is maak jij de keuze wat je zelf wilt doen of wat wij voor jou uitvoeren.

Benieuwd of een WordPress website met Divi builder iets voor jou is? Neem dan hieronder contact op.

Was dit voldoende informatie?

We deden ons best. We hopen dat je hebt gevonden wat je zocht. Als dat niet zo is beantwoorden we jouw vraag persoonlijk. Stel hem via ons contactformulier of whatsapp, dan krijg je per kerende post antwoord.

Meer blogs

Wat is de beste Call To Action?

Wat is de beste Call To Action?

Dan heb je eindelijk bezoekers op jouw website. Honderden. Maar ze converteren niet in klanten. Dan klopt er iets niet. Biedt je jouw bezoekers wel voldoende goede CTA’s?

Drie interviewmethodes om jouw klant te leren kennen

Drie interviewmethodes om jouw klant te leren kennen

Je wil meer weten over de motivatie van jouw klanten. Of van jouw prospects. Om jouw dienst te verbeteren. Dan moet je vragen stellen. Om informatie op te halen. Dat kan op drie manieren. Door zelf te gaan luisteren, de doelgroep te laten bellen of door een digitale enquête. Er is een relatie tussen de kwaliteit (die is aflopend) de quantiteit (die is oplopend) en de kosten per afgenomen interview.

HQ & Academy

CAB FAB
Saturnusstraat 60/71
2516 AH Den Haag
Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Zakelijk

Klantenfabriek B.V.
KvK: 66789060
BTW: 856698076B01
Onderdeel van:
High Attention Group B.V.

Bel direct