Op internet zien we vervolgens een enorme concurrentie. Alle aanbieders claimen de beste kwaliteit te leveren of het goedkoopst te zijn met daarbij uiteraard de beste service en allerlei garanties. Vervolgens hebben we ook nog 25 ‘onafhankelijke’ vergelijkers, die allen vooral lekker ‘objectief’ de bedrijven prefereren waar ze een dealtje mee hebben gesloten. Kortom, een kudde schapen van één ras met weinig onderscheidend vermogen. Uiteindelijk zien bijna alle schapen er toch vrijwel hetzelfde uit. De ene soort (Samsung) weliswaar iets groter dan de ander (Alcatel), maar het lijkt enorm op elkaar. Het is de kunst om in de kudde dat ene schaap te zijn dat opvalt.
Dit onderscheidend vermogen is essentieel. Wij helpen bedrijven in een retail-omgeving, klein en groot, aan het vinden van de eigenschappen waardoor u opvalt in de markt. Kuddes zijn niet erg, zolang u maar de herder bent. Wij helpen u uw propositie te verbeelden en vertalen naar online platforms, óók op tablets en smartphones.
Zit u in een b2b omgeving? Deze markt werkt weer net wat anders. ‘doe maar niet zo gek, dan doe je al gek genoeg’ is vaak het motto. Allemaal doen ze “nét dat stapje extra” voor u. Het onderscheidend vermogen is vaak de persoon van de ondernemer, en dat is een te magere propositie in een grote kudde. De zakelijke markt vraagt van de online communicatie vaak vertrouwen uit te stralen, en deze claim lading te geven. Pas dan daagt u potentiele klanten uit contact op te nemen om te komen tot een afspraak.
U had het vast al geraden, maar High Attention doet natuurlijk ook met alle plezier dat extra stapje voor u. Dit doen wij alleen net even op een andere plek dan onze co-collega’s. Wij richten ons op het resultaat van uw communicatie en niet op de vorm. Hard, zwart-wit rendement uit uw website. Door mèt ons dat stapje te zetten richting onze ‘Klantenfabriek’ gaat u uw investering in marketing terug te verdienen. Hoe wij dat precies doen? Dat vertellen we u graag met een kop koffie tussen ons beiden. We nodigen u graag uit voor
een gesprek.