Masterclass Account Based Marketing

Masterclass account based marketing

Tijdens deze workshop leer je:

  • Hoe je een stakeholdermap maakt
  • Hoe je een accountplan opstelt
  • Hoe je sales en marketing ideaal samen laat werken

Ik heb nu een aantal workshops van Klantenfabriek gevolgd en ik merk dat het een goede manier is om bestaande kennis weer eens op te halen en praktisch toepasbaar te maken.

Wim Milder

Business Development Directeur, Axoft IT & Telecom B.V.

Workshop informatie

Sales en marketing zijn twee werkgebieden met allebei hun eigen taal. Hierdoor is er vaak onbegrip richting elkaar. Sales verwijt marketing dat ze te weinig leads hebben en marketing op hun beurt weer dat sales ze niet goed opvolgt. Doordat er geen goede verbinding is tussen de werkgebieden blijft er vaak waardevolle informatie liggen en nog erger, waardevolle leads. Maar hoe zorg je ervoor dat marketing en sales beter gaan samen werken?

Om dit voor elkaar te krijgen gebruiken we Account Based Marketing (ABM). Account Based Marketing is een strategische aanpak waarin jij klanten als aparte markten ziet. Elke klant is uniek; waarom zouden ze allemaal hetzelfde bericht tegelijk moeten krijgen? Binnen ABM moeten marketing en sales goed met elkaar communiceren en hebben ze beide verantwoordelijkheid voor één grootte klant die je hebt of wil binnen halen. In deze workshop gaan we aan de hand van een casus sales en marketing samen voegen en leer je hoe je een ideaal spanningsveld tussen de twee creëert.

Enthousiast? Schrijf je dan snel in. Investering in jezelf á 175 euro pp

Inschrijven

Goed nieuws. We hebben de masterclass verplaatst naar een online sessie met een kleinere groep, zodat er meer tijd is voor jouw leerdoelen en vragen.

Tijd: 15:00 tot 17:00

HQ & Academy

CAB FAB
Saturnusstraat 60/71
2516 AH Den Haag
Tel: (070) 222 38 80
support@klantenfabriek.nl

Zakelijk

Klantenfabriek B.V.
KvK: 66789060
BTW: 856698076B01
Onderdeel van:
High Attention Group B.V.

Bel direct