whitepaper

Account Based Marketing

Sales & Marketing werken samen!

meer informatie

Account Based Marketing levert een waardevolle bijdrage aan het verbeteren van sales. Tijd om eens na te denken hoe jij dit voor jouw bedrijf kunt inzetten om jouw ROI op marketing en sales te verbeteren. In dit whitepaper bespreken we een aantal best practices en delen we een aantal praktische schema’s die eenvoudig te vertalen zijn naar de praktijk van jouw onderneming.

Wil je weten:

  • Hoe Account Based Marketing (ABM) fungeert als brug tussen marketing en sales?
  • Waarom ABM ook werkt voor het MKB?
  • Welke bijdrage ABM levert?
  • Hoe je Key Accounts selecteert?

Je leest het in het ABM whitepaper.

Ontvang het whitepaper!

Details

Over de auteur

Erik Camman

Business Developer

Erik bedenkt en onderhoudt campagnes voor onze opdrachtgevers. Zorgt er daarnaast voor dat er af en toe een nieuwe opdrachtgever bij komt en geeft wat richting aan ons bedrijf. Ontkent dat hij in een midlife-crisis zit, maar loopt ons toch iets te vaak in een leren jasje rond zijn sportauto.

Competenties

  • Executive Coach
  • Senior Sales Trainer
  • (New) Business Development
  • Inspirator

Opvallend

  • Zeiler
  • Bourgondiër
  • Cynicus

Quote’s

“Erik is erg goed in inspirerend leiding geven, maar je kunt hem beter uit de buurt van operationele taken houden” (Annegien Blokpoel – Perspexo)