De ImagoMachine

Focus je op de groep potentiële klanten die aansluit bij jouw bedrijf


Analyseer de doelgroep

Kennis over jouw doelgroep en hun behoeftes

Communiceer op de juiste manier

Een adaptief communicatieplan voor de komende jaren

Optimaliseer jouw imago

Een constant imago passend bij jouw onderneming en doelgroep
AANBOD

Kies hier jouw ImagoMachine

ImagoMachine

LITE

1.000,- euro

Inventarisatie
Klantonderzoek
-
Concurrentieanalyse
-
Marktverkenning
-
Communicatieplan
-
Merkmap
-
Contentplan
ImagoBuilder
-

ImagoMachine

BASIC

2.500,- euro

Inventarisatie
Klantonderzoek
-
Concurrentieanalyse
Marktverkenning
-
Communicatieplan
Merkmap
-
Contentplan
ImagoBuilder
-

ImagoMachine

PLUS

3.500,- euro

Inventarisatie
Klantonderzoek
Concurrentieanalyse
Marktverkenning
Communicatieplan
Merkmap
Contentplan
ImagoBuilder
ALGEMEEN

Over de ImagoMachine

Met de ImagoMachine vertalen we de missie en visie van jouw bedrijf naar een duidelijke communicatiestrategie. Een goede match tussen missie, visie en hoe je deze uitdraagt, zorgt ervoor dat jij klanten bereikt die bij jouw organisatie passen. Dit heeft twee gevolgen. Het leidt tot een verlaging van je verkoopkosten. Doordat je praat met mensen die aansluiten bij jouw identiteit, kan je ze gemakkelijker overtuigen. Dit scheelt tijd (en dus geld). Daarnaast leidt het tot een verhoging van klantloyaliteit. Doordat je verwachtingen schept die in lijn zijn met wie jij bent, zijn klanten sneller tevreden over jouw bedrijf. Met de ImagoMachine maken we van jouw onderneming een merk dat onthouden wordt.

Jasper Camman

Trek in een kop koffie of thee?

Wil je jouw merk goed neerzetten zodat het waarde gaat toevoegen? Daar help ik graag bij. Laat je mailadres achter en ik neem direct contact met je op.

Hoe werkt de ImagoMachine?

Sessie 1 Huidige situatie

In sessie één beschrijven we de huidige situatie. Wat is je visie? Wat is je missie? Welke waarden maken je merk uniek? En welke content wordt via welke kanalen verspreid? Door de juiste vragen te stellen en door te vragen krijgen we alle informatie boven tafel en zetten we alles goed op een rijtje.

Sessie 2 Gewenste situatie

In de tweede sessie beschrijven we de gewenste situatie. Dit doen we door het invullen de merkmap. Wie is je publiek? Hoe wil je het merk lading geven? Welke content hoort hierbij? En via welke kanalen moet je communiceren? Met de ingevulde merkmap gaan we aan de slag met de communicatiestrategie.

Sessie 3 Hoe gaan we dit bereiken?

Tussen sessie twee en drie gaan we het communicatieplan schrijven. In het plan staat wat we gaan communiceren, op welke kanalen en met welk doel. In de derde sessie verfijnen we het plan en maken we het af.

Meer weten over de ImagoMachine?

Dowload dan de productfolder

Download de productfolder

De laatste berichten over communicatie

Hoe gebruik je SEO om relevante content te maken?

Vijf redenen waarom jouw secretaresse jouw event niét moet organiseren

In 5 stappen naar een contentstrategie.

CALCULATOR