De SalesMachine

Zet jouw potentiële klanten om naar sales


Benader jouw Hot Leads persoonlijk

Kom aan tafel met de leads klaar voor jouw sales.

Test jouw waardepropositie aan tafel

Ontvang feedback op jouw waardepropositie van de prospects die warm zijn voor jouw diensten.

Inzicht in jouw marktpositie

Verkrijg continue inzicht in jouw plek in de markt en pas je hier strategisch op aan.
AANBOD

Kies hier jouw SalesMachine

SalesMachine

LITE

1.000,- euro

Waardepropositie Optimalisatie
Marktverkenning
-
Concurrentie Analyse
-
Persoonlijke Contacturen
20
Mailingen
-
Automation
-
Top Lead Garantie
-

SalesMachine

BASIC

2.500,- euro

Waardepropositie Optimalisatie
Marktverkenning
Concurrentie Analyse
Persoonlijke Contacturen
20
Mailingen
2x
Automation
-
Top Lead Garantie
-

SalesMachine

PLUS

3.500,- euro

Waardepropositie Optimalisatie
Marktverkenning
Concurrentie Analyse
Persoonlijke Contacturen
20
Mailingen
3x
Automation
3x
Top Lead Garantie
25
ALGEMEEN

Over de SalesMachine

Met de SalesMachine zorgen wij er voor dat jouw verkopers bij de juiste mensen aan tafel komen. We starten een SalesMachine met een kwalitatief onderzoek onder de doelgroep en bekijken de concurrentie in de markt. Met deze informatie krijgen we meer inzicht in jouw positie in de markt en optimaliseren we de waardepropositie van jouw bedrijf.

Tijdens de inzet van SalesMachine praten we met jouw doelgroep en meten wij hun interesse in jouw product of dienst. We gaan net een stapje verder met gerichte vragen waarom ze voor jouw bedrijf kiezen. Doordat we weten wie welke aankoopargumenten heeft kan je gerichter communiceren, waardoor je communicatie efficiënter wordt. Uiteindelijk zorgt de SalesMachine er voor dat jouw salesteam bij die mensen aan tafel komt die klaar zijn voor jouw diensten.

Erik Camman

Trek in een bak koffie of thee?

Wil je jouw verkoopproces eens in kaart brengen? Daar help ik graag bij. Laat je mailadres achter en ik neem contact met je op om hier eens over te sparren.

Hoe werkt de SalesMachine?

Stap 1 Inventarisatie

We starten met een inventarisatie sessie in jouw organisatie waarin we de kaders van het onderzoek vaststellen. We leggen jouw product of dienst en de markt die je bedient onder het vergrootglas. Welke waarde voegt je product/dienst toe aan je doelgroep? Welke aankoopmotieven denk je dat jouw doelgroep heeft?  Voor wie werk je nu echt? De antwoorden op deze vragen valideren we in stap 2.

Stap 2 Kwalitatief onderzoek

Na de inventarisatie benaderen we jouw doelgroep met een vragenlijst. Dit kan in een combinatie van online onderzoek en telefonisch onderzoek. Naast kwantitatieve informatie levert deze vragenlijst ook veel kwalitatieve informatie op.

Stap 3 Communicatieplan

In deze stap analyseren we de resultaten. Op basis van alle verzamelde informatie ontwikkelen we een marktbewerkingplan. Met dat plan gaat jouw bedrijf de markt in en realiseren jouw mensen meetbare resultaten.

Meer weten over de SalesMachine?

Download dan de productfolder

De laatste berichten over Sales

Sales is oorlog!

Omzet verhogen bij bestaande klanten – Aftersales

Wat is acquisitie?

CALCULATOR