De SalesMachine

Zet jouw potentiële klanten om naar sales


Benader jouw Hot Leads persoonlijk

Kom aan tafel met de leads klaar voor jouw sales.

Test jouw waardepropositie aan tafel

Ontvang feedback op jouw waardepropositie van de prospects die warm zijn voor jouw diensten.

Inzicht in jouw marktpositie

Verkrijg continue inzicht in jouw plek in de markt en pas je hier strategisch op aan.
AANBOD

Kies hier jouw SalesMachine

SalesMachine

LITE

€ 1000,-

Waardepropositie Optimalisatie
Marktverkenning
-
Concurrentie Analyse
-
Persoonlijke Contacturen
20
Mailingen
-
Automation
-
Top Lead Garantie
-

SalesMachine

BASIC

€ 2.500,-

Waardepropositie Optimalisatie
Marktverkenning
Concurrentie Analyse
Persoonlijke Contacturen
20
Mailingen
2x
Automation
-
Top Lead Garantie
-

SalesMachine

PLUS

€ 3.500,-

Waardepropositie Optimalisatie
Marktverkenning
Concurrentie Analyse
Persoonlijke Contacturen
20
Mailingen
3x
Automation
3x
Top Lead Garantie
25
ALGEMEEN

Over de SalesMachine

Met de SalesMachine zorgen wij er voor dat we jouw verkopers bij de juiste mensen aan tafel krijgen. Om dit voor elkaar te krijgen beginnen we met het verzamelen we kwalitatieve data en bekijken we de concurrentie in de markt. Met deze informatie verkrijgen we meer inzicht in jouw positie in de markt en optimaliseren we de waardepropositie van het bedrijf.

Tijdens de SalesMachine zoeken we contact met jouw doelgroep en meten wij hun interesse in jouw product of dienst. Daarnaast gaan we net een stapje verder door te vragen waarom ze juist voor jouw bedrijf kiezen. Op deze manier is de SalesMachine een continue proces van het optimaliseren van jouw waardepropositie door middel van persoonlijk contact met de doelgroep. Uiteindelijk zorgt dit er voor dat jouw salesteam persoonlijk bij de mensen aan tafel komen die klaar zijn voor jouw diensten.

TOOLS

Leer meer over de SalesMachine

Waardepropositie optimalisatie

Geef klanten de reden om bij jou af te nemen

In de waardepropositie scrum komt één van onze marketingconsultants bij jullie langs. Het doel van de scrum is om een diepte analyse te doen van jullie bedrijf, wat maakt jullie uniek? De laagste prijs of beste service hebben is tegenwoordig een vereiste, maar wat onderscheid jullie echt van de concurrentie? Door het testen van deze vernieuwde propositie komen we steeds meer te weten over jouw waarde in de markt en vormen we een continue proces om jouw propositie te optimaliseren.

LITE BASIC PLUS

Mailcampagnes

Bereik de doelgroep met jouw waardepropositie

Om de doelgroep warm te maken voor jouw waardepropositie gaan we gericht mailen. Via deze kwantitatieve methode onderzoeken we of jouw waardepropositie aansluit bij de doelgroep.

LITE BASIC PLUS

Contactcenter

Persoonlijke contact met jouw doelgroep

Kwantitatieve cijfers zijn belangrijk maar geven niet veel diepte. De juiste kwalitatieve vragen stellen is erg belangrijk. Ons contact center heeft al 20 jaar ervaring met het doen van marktonderzoeken en het maken van afspraken. Zij gaan aan de slag om jouw Salesteam bij de juiste prospects aan tafel te krijgen.

LITE BASIC PLUS

Automation

Volg contactmomenten op het juiste moment automatisch op

Door onze Marketing Automation deels in te zetten voor de SalesMachine zorgen we er voor dat we de contactmomenten met de doelgroep automatisch op kunnen volgen. Waardoor jou Salesteam op je juiste momenten getriggerd wordt om in actie te komen en bij jouw prospects aan tafel te komen.

LITE BASIC PLUS

PLAN DEMO