De LeadMachine

Bereik de potentiële klanten die aansluiten bij jouw bedrijf.

Inzicht in jouw doelgroep

Verrijk jouw leads door hun interacties met jouw onderneming te meten en analyseren.

Marketing Automation

Optimaliseer de marketing van jouw bedrijf door de stappen in het proces te optimaliseren met de tools uit de LeadMachine.

Kwalitatief sterkere leads

Maak onderscheid tussen prospects en suspects en houd de leads over die verkoopklaar zijn.
Leadsmachine - Klantenfabriek.nl

Wat is de LeadMachine?

Met de LeadMachine verzamelen we data over de online interacties van jouw doelgroep. Door het traceren van de marketingkanalen houden we bij wat jouw prospects bezig houdt en worden er profielen opgebouwd op basis van hun behoeftes (Persona’s).

Op basis van deze behoeftes gaan we samen met jou aan de slag om marketing campagnes op te zetten die hierop inspelen. Bij het maken van deze campagnes specificeren we welke content belangrijk is voor welke prospects en op welk moment deze aangeboden dient te worden (Marketing Automation).

De interactie die de prospects met deze campagnes hebben bepaalt waarin deze zich bevinden in het aankoopproces. Door middel van Lead Scoring bepalen we wanneer een prospect klaar is om overgedragen te worden aan de salesafdeling. Hoe hoger de score is, hoe meer de verkoper in kan spelen op de behoeftes van de prospects en hoe groter de kans is dat de prospect klant zal worden.

De laatste berichten over marketing

19 september 2019
11 SEO tips voor de perfecte pagina

In deze handleiding geven we 11 tips hoe je zoekwoorden op de juiste manier gebruikt op jouw pagina of blog. Wanneer je deze SEO technieken toepast ga je beter gevonden worden in de grote zoekmachines. Door het gebruik van de juiste zoektermen gaat je content namelijk meer waarde krijgen voor de bezoeker doordat ze antwoord […]

Lees meer
29 januari 2019
Hoe kom je tot een goede product markt combinatie? Deel 3

Deel 3: hoe werkt positioneren De laatste stap in het ontwikkelen van een goede product markt combinatie is positioneren. In stap één en twee heb je de markt onderverdeeld in segmenten en hieruit gekozen op welk segment je gaat focussen. Nu is het alleen nog de vraag, wat ga je communiceren en op welke manier? […]

Lees meer
25 januari 2019
Hoe kom je tot een goede product markt combinatie? Deel 2

Deel 2: Het maken van de juiste segmenten in de zakelijke markt Succesvolle ondernemingen hebben een duidelijke focus op hun markt. Op de weg naar dit succes is het belangrijk jouw product markt combinatie regelmatig te onderzoeken en de juiste communicatiestrategie te kiezen. Marktsegmentatie of segmenteren helpt het overzicht te bewaren en te bepalen waar […]

Lees meer

Geen nieuws missen?

Schrijf je in voor onze maandelijkse Nieuwsupdate!

info@klantenfabriek.nl
chevron-downcogusersmagnifier linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram