De LeadMachine

Bereik de potentiële klanten die aansluiten bij jouw bedrijf.


Inzicht in jouw doelgroep

Verrijk jouw leads door hun interacties met jouw onderneming te meten en analyseren.

Marketing Automation

Optimaliseer de marketing van jouw bedrijf door de stappen in het proces te optimaliseren met de tools uit de LeadMachine.

Kwalitatief sterkere leads

Maak onderscheid tussen prospects en suspects en houd de leads over die warm zijn voor verkoop.
AANBOD

Kies hier jouw LeadMachine

LeadMachine

LITE

495,- euro / maand

Email Monitoring
A/B Testing
Marketing Automation
-
Web Statistieken
-
Campagne Workflows
-
Lead Scoring
-
CRM
-
Helpdesk Tickets
3

LeadMachine

BASIC

995,- euro / maand

Email Monitoring
A/B Testing
Marketing Automation
Web Statistieken
Campagne Workflows
Lead Scoring
CRM
Helpdesk Tickets
10

LeadMachine

PLUS

1.495,- euro / maand

Email Monitoring
A/B Testing
Marketing Automation
Web Statistieken
Campagne Workflows
Lead Scoring
CRM
Helpdesk Tickets
30
ALGEMEEN

Over de LeadMachine

Met de LeadMachine verzamelen we data over de online interacties van jouw doelgroep. Door het traceren van de marketingkanalen houden we bij wat jouw prospects bezig houdt en worden er profielen opgebouwd op basis van hun behoeftes (Persona’s).

Op basis van deze behoeftes gaan we samen met jou aan de slag om marketing campagnes op te zetten die hierop inspelen. Bij het maken van deze campagnes specificeren we welke content belangrijk is voor welke prospects en op welk moment deze aangeboden dient te worden (Marketing Automation).

De interactie die de prospects met deze campagnes hebben bepaalt waarin deze zich bevinden in het aankoopproces. Door middel van Lead Scoring bepalen we wanneer een prospect klaar is om overgedragen te worden aan de salesafdeling. Hoe hoger de score is, hoe meer de verkoper in kan spelen op de behoeftes van de prospects en hoe groter de kans is dat de prospect klant zal worden.

Meer weten over de LeadMachine?

Download dan de productfolder

Leadmachine-staand

De laatste berichten over Marketing

Hoe kom je tot een goede product markt combinatie? Deel 3

Hoe kom je tot een goede product markt combinatie? Deel 2

Hoe werf ik nieuwe klanten?

Mike Koolwijk

Wil je een kop koffie of thee?

Wil je jouw marketing activiteiten meetbaar maken en efficiënter inrichten? Daar help ik graag bij. Laat je mailadres achter en ik neem contact met je op om hier eens over sparren.

CALCULATOR