LeadMachine |
LITE |
BASIC |
PRO |
€ 500per maand |
€ 1100per maand |
€ 1695per maand |
|
Aantal contacten | 1000 | 10000 | 20000 |
Complete Marketing Automation | ✔ | ✔ | ✔ |
Campagnetracking | ✔ | ✔ | ✔ |
Gedragsgebaseerde E-mail | ✔ | ✔ | ✔ |
Chatbots | ✔ | ✔ | ✔ |
Dynamische landingspagina | ✔ | ✔ | ✔ |
Rapportage en analyse | ✔ | ✔ | ✔ |
CRM en Salesautomatisering | ✔ | ✔ | ✔ |
Dynamische Formulierenmaker | ✔ | ✔ | ✔ |
Helpdesk Tickets | 4 | 10 | 20 |
Telefonische helpdesk | ✔ | ✔ | |
Support en training op locatie | ✔ | ||
Onboarding, inclusief 60 dagen support | €2495 | gratis | gratis |
Implementatie en ontwikkeling | Lite | Basic | Pro |
VRAAG AAN | VRAAG AAN | VRAAG AAN |
Veel gestelde vragen
Wat doet een LeadMachine?
Met de LeadMachine verzamelen we data over de online interacties van jouw doelgroep. Door het traceren van de marketingkanalen houden we bij wat jouw prospects bezig houdt en worden er profielen opgebouwd op basis van hun behoeftes (Persona’s).
Wat is het resultaat van een LeadMachine?
De interactie die de prospects met deze campagnes hebben bepaalt waarin deze zich bevinden in het aankoopproces. Door middel van Lead Scoring bepalen we wanneer een prospect klaar is om overgedragen te worden aan de salesafdeling. Hoe hoger de score is, hoe meer de verkoper in kan spelen op de behoeftes van de prospects en hoe groter de kans is dat de prospect klant zal worden.
Wanneer zet je een LeadMachine in?
De LeadMachine wordt ingezet om de effectiviteit van communicatie te meten en het marketingproces zo efficiënt mogelijk te maken door gericht gebruik te maken van marketing automation. Om van een prospect een lead te maken bieden we deze op het juiste moment de juiste informatie. We ondersteunen dat proces met geautomatiseerde triggers. Daarnaast is het belangrijk om de effectiviteit te meten om erachter te komen wanneer mensen gevoelig zijn voor bepaalde informatie.
Wat levert een LeadMachine op?
Lead Machine zorgt ervoor dat je controle hebt over de autonome omzet- en margegroei van jouw onderneming.