Webinar

Wat is jouw plan voor 2021?

In maart heeft de Coronacrisis ervoor gezorgd dat de plannen voor 2020 de prullenbak in konden. We merken dat veel bedrijven worstelen met de vraag wat nu het plan moet worden voor 2021, waarin we nog steeds worden geconfronteerd met snel wisselende omstandigheden en veel flexibiliteit van ons wordt gevraagd.

meer informatie

In een Webinar van 40 minuten nemen we je mee naar 2021. We identificeren de waarden die nog wel vast zijn, praten over de mogelijkheden die er zijn om in onzekere tijden te blijven ondernemen en zoeken een weg naar de stip op de horizon.

We hebben veel vragen waar geen antwoord op is:

  • Hoelang blijven we last houden van Covid 19?
  • Welke maatregelen neemt de overheid?
  • Wanneer komt er een vaccin?
  • Wat wordt de uiteindelijke uitkomst van de Brexit?
  • Welk economisch beleid wordt er vanaf volgend jaar in het Witte huis gevoerd?
  • Welke ontwikkelingen zien we nog meer voor ons?

en deze lijst kan nog veel langer worden.

Omdat zoveel factoren onzeker zijn is het belangrijk ze te benoemen en scenario’s te ontwikkelen die toch richting en houvast geven aan de commerciële ontwikkeling van jou bedrijf.

Na het plenaire gedeelte gaan we uit elkaar in Break-Outrooms, waar we in kleine groepen met elkaar verder praten, op specifieke vragen ingaan en best-practises te delen.

In dit Webinar verzamel je voldoende praktische tips en inspiratie die jouw plan voor 2021 sterker en wendbaar maken.

Inschrijven

Ontmoet de sprekers

Jasper Camman

Jasper Camman

COMMUNICATIE CONSULTANT

Jasper Camman is communicatie consultant. Als afgestudeerd communicatiewetenschapper brengt hij de theoretische knowhow mee om goede gedegen communicatie- processen in te richten. Paart zijn goed onderbouwde analyses aan een praktische houding.

 

Maja de Jongh

Maja de Jongh

BUSINESS CONSULTANT

Maja de Jongh is als hands-on marketeer vooral gericht op het bereiken van korte termijn doelen. Goed nadenken over wat je wilt bereiken en uitvoeren op basis van de identiteit van jouw organisatie. Dat alles vanuit het bewustzijn dat relaties borgen even belangrijk is al nieuwe relaties aangaan.

 

Erik Camman

Erik Camman

BUSINESS DEVELOPER

Erik Camman is Business Developer voor onze opdrachtgevers. Hij paart een goed commercieel gevoel aan brede kennis van veel markten. Zijn specialisatie is de ontwikkeling van nieuwe productmarktcombinaties, iets wat, in het maken van plannen voor 2021 goed van pas komt.