De economie zit al jaren in de lift. Bij de rijksbegroting is rekening gehouden dat de er in 2019 een stijging is van het bbp met 2,6%. Wanneer het goed gaat met de economie heeft verkoop het redelijk gemakkelijk want de aanvragen komen dan makkelijker binnen (in tegenstelling tot wanneer het minder gaat met de economie). En wanneer op korte termijn de opdrachten tegen de plinten oplopen is het natuurlijk een uitgelezen kans om na te denken en ervoor te zorgen dat dit op langer termijn geborgd wordt, toch? Daar komt marketing bij om de hoek kijken. Marketing moet ervoor zorgen dat een onderneming een grote pool van prospects heeft, die dus in de toekomst ooit klant gaan worden. Maar hoe is het gesteld met de marketing binnen de B2B?
Je leest het in ons nieuwste rapport.
Geen nieuws missen?
Schrijf je in voor onze maandelijkse Nieuwsupdate!
Welkom. Om je gebruikservaring te verbeteren en om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait maken we gebruik van cookies. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.Ok