Masterclass Sales en marketing werken samen (met account based marketing)

Door Erik Camman

Start over 5 Dagen, 9 Uren

25 juli 2019 15:00 - 17:00

Meer data

  • 25 juli 2019
  • 29 augustus 2019

Klantenfabriek

Henry Dunantweg 34, 2402 NR Alphen aan den Rijn

0172 754 750

Sales en marketing zijn twee werkgebieden met allebei hun eigen taal. Hierdoor is er vaak onbegrip richting elkaar. Sales verwijt marketing dat ze te weinig leads hebben en marketing op hun beurt weer dat sales ze niet goed opvolgt. Doordat er geen goede verbinding is tussen de werkgebieden blijft er vaak waardevolle informatie liggen en nog erger, waardevolle leads. Maar hoe zorg je ervoor dat marketing en sales beter gaan samen werken?

Om dit voor elkaar te krijgen gebruiken we Account Based Marketing (ABM). Account Based Marketing is een strategische aanpak waarin jij klanten als aparte markten ziet. Elke klant is uniek; waarom zouden ze allemaal hetzelfde bericht tegelijk moeten krijgen? Binnen ABM moeten marketing en sales goed met elkaar communiceren en hebben ze beide verantwoordelijkheid voor één grootte klant die je hebt of wil binnen halen. In deze workshop gaan we aan de hand van een casus sales en marketing samen voegen en leer je hoe je een ideaal spanningsveld tussen de twee creëert.

Tijdens deze workshop leer je:

  • Hoe je een stakeholdermap maakt
  • Hoe je een accountplan opstelt
  • Hoe je sales en marketing ideaal samen laat werken

Kosten: 175 euro per deelnemer

Geen nieuws missen?

Schrijf je in voor onze maandelijkse Nieuwsupdate!

info@klantenfabriek.nl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram