Agenda

Een overzicht van alle events van Klantenfabriek

Klantenfabriek Summer Academy

Kennis is belangrijk. Kennis onderhouden is nog veel belangrijker. De zomer is bij uitstek het moment om je kennis te vergroten. Kom daarom deze zomer jouw kennis over Communicatie, Marketing en Sales bijspijkeren bij Klantenfabriek Summer Academy. We nodigen je in juli en augustus graag uit om kosteloos één van onze workshops te volgen. 

Schrijf je nu in voor één van onze workshops en bespaar 175 euro per inschrijving (maximaal 2 deelnemers per bedrijf).

Mocht je niet kunnen op de datum meld dit alsjeblieft bij Jasper (op jasper@klantenfabriek.nl), wellicht kunnen we een andere datum inplannen.
RSS

augustus 2019

28 augustus 201915:00 - 17:00
Klantenfabriek
Henry Dunantweg 34, 2402 NR Alphen aan den Rijn
Marketing

Jouw website is een belangrijk communicatiekanaal, waar je jouw relevante content publiceert. Het liefst zelfs content die door jouw doelgroep op google gevonden wordt. Om dit te realiseren gebruik je zoekmachine marketing (SEO). Omgekeerd kan je SEO ook gebruiken om waardevolle en vindbare content te maken.

In onze workshop van zoekwoord tot content geven we je handvatten waarmee je zelf eenvoudig met SEO start. Nog belangrijker, door deze methode te volgen ga je schrijven over de onderwerpen die spelen bij de mensen die jij graag als klant wilt. Hierdoor creëer je een poule van potentiële klanten.

Tijdens deze workshop leer je:


  • Hoe je een mindmap gebruikt

  • Hoe je een zoekwoorden onderzoek doet

  • Hoe je een landingspagina of blogpost opzet


Meer

27 augustus 201915:00 - 17:00
Klantenfabriek
Henry Dunantweg 34, 2402 NR Alphen aan den Rijn
Sales


LinkedIn is een belangrijke ontmoetingsplaats voor professionals
en bedrijven. Wie zich op LinkedIn goed presenteert en de juiste content deelt
kan zijn netwerk in korte tijd behoorlijk uitbreiden. Rick Elskamp volgt de
ontwikkelingen bij dit sociale platform op de voet en begeleid onze
opdrachtgevers bij hun LinkedIn publicaties.





In deze workshop leren we je hoe je met een geringe
tijdsinspanning zoveel mogelijk effect bereikt op LinkedIn. We leren je de tips
en tricks om snel te reageren op relevante contactpersonen en met welke content
je de juiste doelgroep bereikt.





Tijdens deze twee uur durende interactieve workshop leer je:



LinkedIn is een belangrijke ontmoetingsplaats voor professionals
en bedrijven. Wie zich op LinkedIn goed presenteert en de juiste content deelt
kan zijn netwerk in korte tijd behoorlijk uitbreiden. Rick Elskamp volgt de
ontwikkelingen bij dit sociale platform op de voet en begeleid onze
opdrachtgevers bij hun LinkedIn publicaties.





In deze workshop leren we je hoe je met een geringe
tijdsinspanning zoveel mogelijk effect bereikt op LinkedIn. We leren je de tips
en tricks om snel te reageren op relevante contactpersonen en met welke content
je de juiste doelgroep bereikt.





Tijdens deze twee uur durende interactieve workshop leer je:





  • een geoptimaliseerd LinkedIn profiel te maken
  • jouw profiel te transformeren tot marketingtool
  • connecties met relevante contactpersonen te leggen
  • relevante content te maken en verspreiden



Kosten: 175 euro per deelnemer

29 augustus 201910:00 - 12:00
Klantenfabriek
Henry Dunantweg 34, 2402 NR Alphen aan den Rijn
Sales

Zonder twijfel is de telefoon één van de meest effectieve manieren om je persoonlijk op mogelijke klanten te richten, jouw producten of diensten onder de aandacht te brengen, contacten te onderhouden (leadnurturing) en omzet te genereren. Daarbij: na alles wat wordt ingezet om van suspects klanten te maken zoals digitale marketing, zal een persoonlijk contact doorslaggevend kunnen zijn. En ……… bellen is nog steeds toegestaan (als je aan bepaalde voorwaarden voldoet). Een goed belscript en belalibi zijn daarbij essentieel.

In deze workshop leer je wat er allemaal komt kijken bij het maken van een goed belscript. Daarbij komen ook waardepropositie, USP en de juiste tone of voice aan de orde.

Tijdens deze workshop leer je:


  • Wat het beste belalibi is voor jouw telefonische acquisitie?

  • Hoe een goed belscript eruit ziet?

  • Meer
Zonder twijfel is de telefoon één van de meest effectieve manieren om je persoonlijk op mogelijke klanten te richten, jouw producten of diensten onder de aandacht te brengen, contacten te onderhouden (leadnurturing) en omzet te genereren. Daarbij: na alles wat wordt ingezet om van suspects klanten te maken zoals digitale marketing, zal een persoonlijk contact doorslaggevend kunnen zijn. En ……… bellen is nog steeds toegestaan (als je aan bepaalde voorwaarden voldoet). Een goed belscript en belalibi zijn daarbij essentieel.

In deze workshop leer je wat er allemaal komt kijken bij het maken van een goed belscript. Daarbij komen ook waardepropositie, USP en de juiste tone of voice aan de orde.

Tijdens deze workshop leer je:

  • Wat het beste belalibi is voor jouw telefonische acquisitie?

  • Hoe een goed belscript eruit ziet?


Kosten: 175 eur per deelnemer

29 augustus 201915:00 - 17:00
Klantenfabriek
Henry Dunantweg 34, 2402 NR Alphen aan den Rijn
Marketing / Sales

Sales en marketing zijn twee werkgebieden met allebei hun eigen taal. Hierdoor is er vaak onbegrip richting elkaar. Sales verwijt marketing dat ze te weinig leads hebben en marketing op hun beurt weer dat sales ze niet goed opvolgt. Doordat er geen goede verbinding is tussen de werkgebieden blijft er vaak waardevolle informatie liggen en nog erger, waardevolle leads. Maar hoe zorg je ervoor dat marketing en sales beter gaan samen werken?

Om dit voor elkaar te krijgen gebruiken we Account Based Marketing (ABM). Account Based Marketing is een strategische aanpak waarin jij klanten als aparte markten ziet. Elke klant is uniek; waarom zouden ze allemaal hetzelfde bericht tegelijk moeten krijgen? Binnen ABM moeten marketing en sales goed met elkaar communiceren en hebben ze beide verantwoordelijkheid voor één grootte klant die je hebt of wil binnen halen. In deze workshop gaan we aan de hand van een casus ...

Meer
4 juli 2019
Workshop scoren met een belscript

Zonder twijfel is de telefoon één van de meest effectieve manieren om je persoonlijk op mogelijke klanten te richten, jouw producten of diensten onder de aandacht te brengen, contacten te onderhouden (leadnurturing) en omzet te genereren. Daarbij: na alles wat wordt ingezet om van suspects klanten te maken zoals digitale marketing, zal een persoonlijk contact […]

1 juli 2019
Masterclass beïnvloeding

Waarom komt de éne boodschap wel aan en de andere niet? Als bedrijf ben je altijd bezig om mensen te overtuigen en te beïnvloeden. Je wilt een prospect overtuigen om iets te kopen, een leverancier overtuigen dat het goedkoper kan of misschien wel de overheid overtuigen om subsidie te verlenen. Hierin speelt communicatie een belangrijke […]

26 juni 2019
Workshop Lead Kwalificatie

Het is de grote zorg van elke verkoper: van alle kanten komen leads op je af en de organisatie verwacht van jou dat je ze per direct omzet in renderende klanten. Dat terwijl jij weet dat niet elke vraag van een prospect leidt tot een mooie opdracht, maar dat je leads vaak een tijdje moet […]

26 juni 2019
Workshop Sales in de Lead

Verkoop legt de basis voor elke onderneming. Verkoop is geen aangeboren eigenschap, maar een vaardigheid die iedereen die contact met de buitenwereld heeft moet bezitten. Of je nou een sollicitatiegesprek voert, een presentatie op school moet geven of aan het daten bent, je bent bezig met jezelf te verkopen. Met meer dan dertig jaar ervaring […]

26 juni 2019
Workshop LinkedIn gebruik voor de professional

LinkedIn is een belangrijke ontmoetingsplaats voor professionals en bedrijven. Wie zich op LinkedIn goed presenteert en de juiste content deelt kan zijn netwerk in korte tijd behoorlijk uitbreiden. Rick Elskamp volgt de ontwikkelingen bij dit sociale platform op de voet en begeleid onze opdrachtgevers bij hun LinkedIn publicaties. In deze workshop leren we je hoe […]

2 mei 2019
Workshop Van zoekwoord naar content (middagsessie)

Jouw website is een belangrijk communicatiekanaal, waar je jouw relevante content publiceert. Het liefst zelfs content die door jouw doelgroep op google gevonden wordt. Om dit te realiseren gebruik je zoekmachine marketing (SEO). Omgekeerd kan je SEO ook gebruiken om waardevolle en vindbare content te maken. In onze workshop van zoekwoord tot content geven we […]

2 mei 2019
Masterclass Sales en marketing werken samen (met account based marketing)

Sales en marketing zijn twee werkgebieden met allebei hun eigen taal. Hierdoor is er vaak onbegrip richting elkaar. Sales verwijt marketing dat ze te weinig leads hebben en marketing op hun beurt weer dat sales ze niet goed opvolgt. Doordat er geen goede verbinding is tussen de werkgebieden blijft er vaak waardevolle informatie liggen en […]

Geen nieuws missen?

Schrijf je in voor onze maandelijkse Nieuwsupdate!

info@klantenfabriek.nl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram